یحیی گل محمدی خوش شانس است

به گزارش ابزار ایرانی، اگرچه پرسپولیس سال جاری از نظر پنجره خرید یک نقل وانتقالات استثنایی را پشت سر گذاشت، اما در بحث جدایی بازیکنان و نیز عدم جذب تعدادی از نفرات شناخته شده بحث و ابهاماتی وجود داشت که می توانست برای سرخپوشان چالش بالقوه باشد. با وجود این، یحیی گل محمدی خوش شانس بود که معادلات در این زمینه تا حدود زیادی خوب پیش رفت و چندان جایی برای گله گزاری منتقدان نماند.

یحیی گل محمدی خوش شانس است

حامد لک؟ بیرانوند عالی است

حامد لک دوران پرفراز و فرودی در پرسپولیس داشت؛ اوایل در سطح یکی از برترین دروازه بان های آسیا ظاهر شد و نقش مهمی در راهیابی سرخپوشان به فینال لیگ قهرمانان آسیا ایفا کرد، اما در ادامه رو به نزول گذاشت و به جرأت می توان گفت ازجمله عوامل قهرمان نشدن قرمز ها در لیگ بیست ویکم بود. او ابتدای فصل جاری به مس رفسنجان پیوست و فعلا عملکرد بسیار خوبی در این تیم داشته است. اگرچه مس با دریافت تنها 4 گل خورده صاحب یکی از برترین خطوط دفاعی لیگ برتر است، اما درخشش لک فشار چندانی متوجه گل محمدی نمی کند، چراکه علیرضا بیرانوند هم بازگشت پرفروغی به پرسپولیس داشته و فقط 3 گل خورده است. شاید اگر گلر جانشین لک خوب عمل نمی کرد، فشار روی یحیی زیاد می شد، اما بیرو او را نجات داده است.

جلال حسینی؟ گنجـی و گولسیانی پیروز هستند

جلال حسینی در حالی کفش هایش را آویخت و به کادرفنی پرسپولیس اضافه شد که بعضی عقیده داشتند هنوز یک فصل دیگر هم می توانست برای این تیم بازی کند. تردیدی نیست که این اواخر اعتماد گل محمدی به حسینی کاهش پیدا نموده بود و این مسئله نقش مهمی در خداحافظی جلال داشت. اگر خط دفاعی پرسپولیس خوب عمل نمی کرد، حتما حالا از این دست غرولند ها زیاد می شنیدیم، اما فعلا مرتضی پورعلی گنجی و گولسیانی کار را به خوبی پیش برده اند.

رامین رضاییان؟ دانیال خوب بوده

اینجا جایی است که یکی از ملتهب ترین تصمیمات فنی سرمربی پرسپولیس اتخاذ شد. جدایی رامین رضاییان از جمع سرخپوشان که ناشی از بی میلی باشگاه به تمدید قرارداد او بود، یک بحران بالقوه برای یحیی گل محمدی به شمار می آمد. به هر حال، رامین هم محبوب است و هم بازیکن توانمندی به شمار می آید. او به سپاهان رفت و در عوض دفاع راست این تیم یعنی دانیال اسماعیلی فر بعد از سال ها برآورد انتها پرسپولیسی شد. همه منتظر مقایسه عملکرد این دو بازیکن بودند و البته باید گفت فعلا یحیی بابت انتخابش سرافکنده نشده است. اگرچه رضاییان برای سپاهان بازیکن مهمی است و 3 گل زده و 2 پاس گل داده، اما دانیال هم با ارسال 4 پاس گل برترین بازی ساز قرمز ها در فصل جاری بوده است.

محمد عباس زاده؟ شیخ و لوکادیا هستند

غیر از لیست جدا شده ها، بازیکنانی هم بودند که گل محمدی به جذب آن ها واکنش مثبت نشان نداد. یکی از این نفرات محمد عباس زاده است؛ مهاجم پیشین پرسپولیس که همه می دانند چقدر برای بازگشت به این تیم عطش دارد. یحیی او را نادیده گرفت و احتمالا دلیلش هم این بود که کم می دود و تحرک کافی ندارد. عباس زاده، اما در حال گذراندن یکی از برترین فصول فوتبالش در تراکتور است. او با 6 گل در صدر جدول برترین گلزنان لیگ برتر قرار گرفته و ازجمله گل پیروزی تراکتور بر پرسپولیس در تهران را به ثمر رسانده است، اما یحیی خوش شانس است که نسخه جایگزین و گران قیمت او در خط حمله جواب داده است. یورگن لوکادیا هلندی 6 گل برای پرسپولیس زده و تازه موتور شیخ دیاباته هم روشن شده است.

همشهری

منبع: فرارو

به "یحیی گل محمدی خوش شانس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یحیی گل محمدی خوش شانس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید