گوگل تاریخ برگزاری رویداد I، O سال 2022 را بیان کرد

به گزارش ابزار ایرانی، شرکت گوگل شب گذشته اعلام نموده که رویداد سالانه I/O در تاریخ 11 و 12 می (21 و 22 اردیبهشت) برگزار می گردد. این رویداد بار دیگر کاملا آنلاین خواهد بود ولی طبق اعلام گوگل، تعدادی شرکت نماینده در سالن موردنظر حضور خواهند داشت. بعلاوه این شرکت گفته که تمام کاربران می توانند به طور رایگان تمام سخنرانی ها و ارائه ها را دیدن نمایند. البته مخاطبانی که می توانند در سالن موردنظر حضور پیدا نمایند عمدتا از کارمندان گوگل و بعضی شرکا تشکیل شده است.

گوگل تاریخ برگزاری رویداد I، O سال 2022 را بیان کرد

ثبت نام برای تماشای سخنرانی های این رویداد از ماه جاری میلادی شروع می گردد ولی با توجه به اینکه خبری از فروش بلیط نیست، همه می توانند از این ارائه ها بهره مند شوند. رویداد گوگل I/O در سال 2020 به علت همه گیری کووید 19 لغو شد و در سال 2021 هم به طور کاملا آنلاین برگزار گردید. سال گذشته از جمله مهم ترین خبرهای مطرح شده در این رویداد می توانیم به معرفی زبان طراحی نو Material You برای اندروید 12 و اعلام خبر همکاری گوگل و سامسونگ بر سر Wear OS اشاره کنیم.

هنوز تعیین نیست که در رویداد سال جاری چه مواردی مطرح خواهد شد ولی با توجه به اینکه مدتی قبل اولین نسخه پیش نمایش اندروید 13 منتشر شده، به احتمال زیاد بار دیگر سیستم عامل اندروید در مرکز توجه این رویداد خواهد بود.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل تاریخ برگزاری رویداد I، O سال 2022 را بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل تاریخ برگزاری رویداد I، O سال 2022 را بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید