پیشنهاد پرسپولیس به آل کثیر مشروط شد! ، چراغ سبز سرخ ها برای بازگشت عیسی

به گزارش ابزار ایرانی، عیسی آل کثیر چهره ویژه فصل جابجایی بوده و با تصمیماتی که گرفته همه را سردرگم نموده است. فعلا تعیین نیست او این فصل برای چه تیمی فوتبال بازی خواهد نمود.

پیشنهاد پرسپولیس به آل کثیر مشروط شد! ، چراغ سبز سرخ ها برای بازگشت عیسی

به گزارش ابزار ایرانی آنلاین، داستان عیسی آل کثیر و سپاهان به یک پرونده سرگیجه آور و عجیب تبدیل شده که انگار قرار نیست حل گردد. پس از آنکه این بازیکن به جمع طلایی پوشان اصفهانی پیوست، سپاهان با مشکل عبور از سقف بودجه روبرو شد. به این ترتیب سازمان لیگ تا روشن شدن ماجرا اجازه نمی دهد قرارداد آل کثیر و البته برایان دابو ثبت گردد. به این ترتیب عیسی 4بازی اول را از دست داده و روشن نیست این شرایط تا چه زمانی ادامه خواهد داشت. نه خود این بازیکن می داند آینده اش چیست و نه باشگاه خبر دارد که آیا می تواند از او در ادامه فصل استفاده کند یا نه. طرف های مجهول این معادله حتی بیشتر هم هستند؛ مثل باشگاه هایی که شاید بدشان نیاید از آل کثیر استفاده نمایند اما نمی دانند صورت قانونی شرایط او چیست و آیا می توانند سراغ جذبش بروند یا نه.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در تازه ترین اظهاراتش برای نخستین بار و به طور شفاف گفته مایل است با این بازیکن مذاکره کند: این به آقای آل کثیر بستگی دارد که شرایط خود را آنالیز کند. اگر آزاد است و تمایل داشته باشد، مذاکره می کنیم. البته کادر فنی هم باید با آمدن آل کثیر موافق باشند. آقای گل محمدی رزومه نزدیک به 50بازیکن خارجی را آنالیز کرد اما بازیکن شاخصی که برای پرسپولیس مثمرثمر باشد پیدا نکرده است. باشگاه تراکتور هم شرایط مشابهی دارد و به نظر می رسد شرایط آل کثیر را رصد می نماید اما مشکل اینجاست که ظاهرا عیسی بازیکن آزاد به شمار نمی آید و اگر مشکلش با سپاهان حل نگردد، باید نیم فصل بیرون بنشیند!

منبع: همشهری آنلاین

به "پیشنهاد پرسپولیس به آل کثیر مشروط شد! ، چراغ سبز سرخ ها برای بازگشت عیسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد پرسپولیس به آل کثیر مشروط شد! ، چراغ سبز سرخ ها برای بازگشت عیسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید