بهانه هاى بى سرانجام مدیران استقلال در بخش اقتصادى، پنج ماه پرمصاحبه ، اما بدون درآمدزایى

به گزارش ابزار ایرانی، روزهاى پایانى مهرماه سال جار شروع دوره مدیریت دوباره على فتح الله زاده در باشگاه استقلال بود که حالا و در روزهاى پایانى سال این دوره پنج ماهه تکمیل مى گردد.

بهانه هاى بى سرانجام مدیران استقلال در بخش اقتصادى، پنج ماه پرمصاحبه ، اما بدون درآمدزایى

به گزارش خبرنگار ورزشی ابزار ایرانی، در طول این دوره که با نقدها گسترده طرفداران استقلال همراه بوده شاخص ترین فعالیت کادر مدیریتى باشگاه استقلال حضور مستمر و مداوم در عرصه رسانه و مصاحبه هاى جنجالى و پر سر و صدایى بوده که خروجى مشخصى براى آبى پوشان به همراه نداشته است!

از وعده تقویت تیم در نیم فصل و جذب لیونل مسى تا درآمدزایى هاى فضایى که هیچ کدام محقق نشده و استقلال در سخت ترین موقعیت مالى و اقتصادى ممکن قرار گرفته است.

تازه ترین بهانه مدیران استقلال در پى عدم درآمدزایى و انعقاد قرارداد اسپانسرى این است که قراردادهاى مدیران قبلى مانع از امضاى قرارداد نو شده است!

این در حالى است که انعقاد قرارداد کارگزارى در حوزه اسپانسرینگ و درآمدزایى اتفاق عجیب و بى سابقه اى در استقلال و پرسپولیس نبوده و در طول این سال ها بار ها رخ داده است.

به طور مثال استقلال در زمان مددى با شرکت هاى وى قرارداد داشته، در زمان آجورلو قرارداد هاى وى فسخ شده و با شرکت دیگرى قرارداد منعقد شده است.

در پرسپولیس هم شرایط اینطور بوده و قرارداد کارگزارى که در دوره صدرى با این باشگاه همکارى داشته فسخ شده و کارگزار دیگرى به عنوان حامى مالى همکارى با باشگاه را شروع نموده است.

سوال این است که در کدام دوره مدیریت این دو باشگاه 5 ماه استقلال یا پرسپولیس بدون اسپانسر ماندند و پیروز به امضاى هیچ قرارداد تازه اى نشدند؟

جالب این است که استقلال در ماه هاى اخیر در حوزه تبلیغات محیطى هم فعالیت سابق را ندارد و گفته مى گردد دوباره تبلیغات را به سازمان لیگ واگذار نموده است.

ظاهرا تنها اقدام شاخص اقتصادى استقلال در این دوره استورى مشاور مدیرعامل بوده که از علاقمندان دعوت کرد در زمینه تامین غذاى مورد نظر باشگاه و تیم پیشنهادات مورد نظرشان را اعلام نمایند!

تنها درامد نو این باشگاه از محل اسپانسرینگ قرارداد همکارى با بانک شهر و پروژه استقلال کارت است که آن قرارداد هم در دوره گذشته به امضا رسیده و طرفداران استقلال در انتظار اعلام گزارش کارى مدیریت فعلى در دوره فعالیت خودشان هستند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بهانه هاى بى سرانجام مدیران استقلال در بخش اقتصادى، پنج ماه پرمصاحبه ، اما بدون درآمدزایى" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهانه هاى بى سرانجام مدیران استقلال در بخش اقتصادى، پنج ماه پرمصاحبه ، اما بدون درآمدزایى"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید