مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD، LTE ایرانسل و مبین نت در سال 1401

به گزارش ابزار ایرانی، اینترنت TD-LTE ایرانسل را بخریم یا مبین نت؟ بسته های TD-LTE کدام یک مقرون به صرفه تر است؟ کدام اینترنت TD-LTE بسته های حجم دار و مدت دار به صرفه تری دارد؟

مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD، LTE ایرانسل و مبین نت در سال 1401

حالا که بسته های مدت دار و محبوب اپراتورهای موبایل همراه اول و ایرانسل حذف شدند و عملا دیگر نمی توان از اینترنت موبایل و FDD برای دانلود و مصارف خانگی و کسب وکاری استفاده کرد و مقرون به صرفه ترین و دسترس ترین اینترنت در حال حاضر، TD-LTE است؛ میان ایرانسل و مبین نت کدام یک بسته های مقرون به صرفه تری دارند؟

هر دو شرکت در سال 1401، تغییرات اندکی در بسته های اینترنت TD-LTE خود ایجاد کردند و افزایش قیمت ها و دستکاری حجم بسته ها را داشتند ولی نه آن قدر که برای کاربران TD-LTE وحشتناک و اعتراض آمیز باشد و باعث گردد این سرویس اینترنت نسل چهار ثابت، عنوان مقرون به صرفه ترین و در دسترس ترین اینترنت را از دست بدهد.

به ویژه که بزرگ ترین مزیت اینترنت TD-LTE، سرعت نزدیک به 40 مگابیت آن روی اپراتورهای مختلف است؛ در حالی که اینترنت ADSL نهایتا 16 مگابیت سرعت دارد و اینترنت VDSL و FTTH در دسترس همه کاربران نیستند. شما با خرید یک مودم TD-LTE و سیم کارتی از ایرانسل و مبین نت یا هریک از اپراتورهای ریسلر این ها، می توانید یک روزه صاحب اینترنت رومیزی و خانگی با سرعت نسبتا رضایت بخشی شوید.

برای استفاده از اینترنت TD-LTE به مودم احتیاج دارید. هر دو شرکت ایرانسل و مبین نت مودم های خاصی به کاربران پیشنهاد می نمایند که لاک شده هستند. البته، مودم های TD-LTE آنلاک هم در بازار یافت می گردد که بهتر است نیم نگاهی هم به مزایا و معایب آنلاک مودم ها داشته باشید.

اگر یک ساعت درباره اینترنت تی دی ال تی ای این دو اپراتور صحبت کنیم؛ کار یک جدول مقایسه قیمت بسته های اینترنت این دو شرکت را نمی کند. پس، بدون هیچ گونه معطلی سراغ جدول مقایسه بسته های ایرانسل و مبین نت می رویم.

مقایسه بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل و مبین نت

در زیر، جدول کامل بسته های اینترنت تی دی ال تی ای مبین نت و ایرانسل را مشاهده می کنید. مبین نت، بسته اینترنت 7 روزه ندارد ولی هر دو شرکت، بسته هایی یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله دارند:

مشاهده نسخه بزرگ و واضح جدول، روی عکس کلیک کنید

چند نکته مهم درباره مقایسه بسته های اینترنت TD-LTE ایرانسل و مبین نت:

1- به وضوح، قیمت بسته های اینترنت ایرانسل مقرون به صرفه تر از بسته های اینترنت مبین نت است. برای مثال، بسته 24 گیگابایت یک ماهه ایرانسل 44 هزار تومان است ولی بسته 25 گیگابایت یک ماهه مبین نت 56 هزار تومان می گردد.

بسته 70 گیگ سه ماهه ایرانسل 95 هزار تومان است ولی بسته 80 گیگ سه ماهه مبین نت 169 هزار تومان به فروش می رسد.

2- مبین نت بسته های با حجم بالاتری دارد. مثلا، مبین نت بسته یک ساله با حجم های 200 گیگ، 620 گیگ، 800 گیگ و 1100 گیگ دارد که البته دو بسته آخری در هر منطقه ای ارائه نمی شوند ولی باز شما در هر کجای ایران باشید؛ می توانید بسته 620 گیگ یک ساله را فارغ از به صرفه بودن یا نه، بخرید. بزرگ ترین بسته اینترنت یک ساله ایرانسل، 360 گیگ است.

3- شما به هزینه این بسته های اینترنت باید 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده، هزینه خرید مودم TD-LTE (اگر ندارید) را هم اضافه کنید. می توانید از میان مقرون به صرفه ترین مودم های ایرانسل یک مدل برای خود انتخاب کنید تا هزینه زیادی نپرداخته باشید.

4- تنوع بسته های اینترنت ایرانسل بیشتر از بسته های مبین نت است که به شما اجازه می دهد دقیقا بسته ای متناسب با احتیاجتان انتخاب و خرید کنید.

5- ایرانس چندین بسته شبانه و مالی دارد که مبین نت فاقد آن ها است. برای افرادی که اهل دانلود و ترافیک بالای مصرف اینترنت هستند؛ بسته های 100 گیگابایت، 200 گیگابایت و 300 گیگابایت ماهیانه با محدودیت ساعت 2 الی 7 صبح ولی قیمت های بسیار به صرفه ارائه شده است. همین طور، بسته های مالی 2 مگ، 4 مگ و 8 مگ ایرانسل برای افراد کم مصرف در نظر گرفته شده است.

6- مبین نت برای افرادی که تازه ثبت نام نموده و می خواهند برای اولین بار از اینترنت TD-LTE استفاده نمایند؛ طرح های ورودی جداگانه ای در نظر گرفته است. جدول بالا مربوط به خرید بسته های اینترنت در دفعات بعدی است.

ایرانسل بهتر است یا مبین نت؟

در نهایت برای تصمیم گیری درباره خرید اینترنت TD-LTE، علاوه بر قیمت بسته باید قیمت سیم کارت و مودم، طرح های ورودی و تشویقی ثبت نام اولی اپراتورها، منطقه ها پوشش دهی، سرعت اینترنت و خدمات پشتیبانی و پاسخ گویی شرکت ها را در نظر بگیرید.

صرفا مقرون به صرفه بودن بسته های اینترنت نمی تواند معیاری برای انتخاب یک شرکت ارائه دهنده سرویس اینترنت TD-LTE باشد. ابتدا، آنالیز کنید در منطقه و محله شما، کدام یک پوشش دهی اینترنت TD-LTE بهتری دارد و سرعت بیشتری ارائه می دهد. سپس، سراغ قیمت مودم و طرح های ورودی بروید و در نهایت باید نیم نگاهی به قیمت بسته های اینترنت TD-LTE آن ها داشته باشید.

اگر اینترنت TD-LTE ایرانسل را خریداری کردید؛ حتما راهنمای خرید بسته اینترنت TD-LTE ایرانسل در سال 1401 ما را مطالعه کنید و اگر اینترنت مبین نت را انتخاب کردید؛ باز هم راهنمای خرید بسته اینترنت TD-LTE مبین نت در سال 1401 به شما می گوید به صرفه ترین بسته ها کدام هستند.

برای ما بنویسید که به نظر شما کدام یک از اینترنت های TD-LTE ارزش خرید بیشتری دارد؟

منبع: شبکه چی

به "مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD، LTE ایرانسل و مبین نت در سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه قیمت بسته های اینترنت TD، LTE ایرانسل و مبین نت در سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید