شروع فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای

به گزارش ابزار ایرانی، مجموعه مهر مینا الکترونیک (برند دنای) با توجه به شرایط مالی، تحریم و کاهش قدرت خرید مردم طرح فروش اقساطی خود را پیاده سازی کرد تا مشتریان شایسته این برند به صورت مستقیم از دفتر مرکزی با کمترین قیمت، خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی داشته باشند.

شروع فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای

به گزارش ابزار ایرانی بنابر اعلام مهر مینا الکترونیک، در این طرح شما می توانید محصولات دنای را تا سقف 20 میلیون تومان و با شرایط پرداخت 20 درصد نقد و مابقی طی 10 قسط خریداری نمایند.

برند دنای یکی از برترین برندهای فراوری نماینده لوازم صوتی و تصویری مانند انواع تلویزیون، اسپیکرهای خانگی و گیرنده های دیجیتال است که با 10 سال سابقه فعالیت در این صنف به پیشرفت چشمگیری دست یافته و به عنوان برند با اصالت و خوشنام در بازار شناخته می شود.

فروش اقساطی تلویزیون و دیگر کالاها، برترین روش در شرایط تورمی

خرید اقساطی تلویزیون و دیگر کالاها یکی از برترین روش هایِ خرید در شرایط تورمی است. در شرایط تورمی قیمت کالاها گاهی حتی روزانه تغییر پیدا می نمایند و به سرعت قیمت اجناس بالا می فرایند در این شرایط یکی از شیوه هایی که می تواند باعث رونق بازار به خصوص لوازم خانگی و تلویزیون شود فروش اقساطی است.

در این روش خریداران با مراجعه به فروشگاه ها یا سایت های آنلاین و ارسال مدارک جهت اعتبارسنجی، محصول مورد نظر خود را با قیمت روز خریداری می نمایند بدون آن که دیگر نگران افزایش قیمت تلویزیون یا کاهش قدرت خرید خود شوند چون با خرید اقساطی تلویزیون، مبلغ آن را به صورت اقساطی و خُرد خُرد و بعلاوه به قیمت توافق شده پرداخت می نمایند.

مزایای خرید اقساطی تلویزیون چیست؟

بدون شک تلویزیون و اسپیکر خانگی از ضرورترین لوازم مورداحتیاج همه خانه ها است داشتن یا خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی شیک با تصاویر واضح و شفاف که با دکوراسیون خانه هم مطابقت داشته باشد لذتی وصف نشدنی دارد.

بنابراین خرید آن را خیلی نمی توان عقب انداخت یا در صورت عقب انداختن با شرایط تورمی حال حاضر، منطقی نیست چون شما می توانید به صورت اقساطی تلویزیون خود را خریداری نموده و از آن بهره ببرید بدون اینکه حس کمبود تلویزیون را در زندگی تان داشته باشید خرید اقساطی تلویزیون یکسری مزایایی دارد که در زیر به آنها اشاره می شود:

  • برطرف احتیاج خود و پرداخت هزینه آن در آینده بدون صرف وقت و برنامه ریزی برای خرید آن در آینده
  • کم کردن بار فشار اقتصادی در زندگی کوتاه مدت
  • خرید اقساطی تلویزیون باعث افزایش قدرت خرید روزمرگی زندگی تان می شود
  • خرید اقساطی تلویزیون می تواند باعث تجربه حس خرید هوشمندانه و پیروز شود
  • با خرید اقساطی بدون کاهش چشمگیر پس اندازتان، می توانید خریدهای دیگرتان را نیز انجام دهید
  • باعث خوشحالی خانواده و حس رضایت خانواده تان می شود

شرایط خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی

اگر شما تصمیم گرفتید که به صورت اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی بخرید باید یکسری شرایط و موارد را فراهم کنید و بعد اقدام به خرید اقساطی تلویزیون نمایید.

پیش پرداخت خرید اقساطی تلویزیون: شما برای خرید اقساطی تلویزیون بدون اینکه لازم باشد تمام مبلغ را پرداخت کنید می توانید مثلا با پرداخت 20 الی 30 درصد مبلغ تلویزیون، آن را بخرید.

چک معتبر صیادی: مورد بعدی که شما باید برای خرید اقساطی تلویزیون داشته باشید چک صیادی با شرایط سفید و گردش حساب مناسب است.

خوش حساب بودن و داشتن اعتبار اقتصادی: خیلی از شرکت ها قبل از فروش اقساطی، سوابق اقتصادی مخاطبان را آنالیز می نمایند تا از خوش حساب بودن آن در سال های اخیر آگاه باشند تا ریسک خود را کاهش دهند.

ضامن معتبر: در صورت نداشتن چک صیادی یا اعتبار اقتصادی مناسب شما برای خرید اقساطی تلویزیون می توانید از ضامن معبر بهره ببرید.

چرا تلویزیون دنای؟

شرکت دنای یکی از معتبرترین شرکت های فراوری نماینده تلویزیون، اسپیکر خانگی و گیرنده دیجیتال در ایران است که دارای خط فراوریی مجهز و پیشرفته از شرکت معتبر بین المللی است که در ایران شرکت های انگشت شماری از چنین خط فراوری پیشرفته بهره مند هستند. این خط فراوری مجهز باعث شده تلویزیون ها و دیگر محصولات فراوریی این شرکت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار باشند. از دیگر مزایای تلویزیون های دنای علاوه بر خط فراوری پیشرفته و به روز می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای پنل های با کیفیت و اصل (پنل های IPS اصل)
  • هوشمند و نمایش تصاویر 4K
  • دارای منبع تغذیه (با داشتن منبع تغذیه دیگر شما احتیاج به محافظ برق نخواهید داشت)
  • دارای نرم افزار و ورژن اندروید به روز

برای آشنایی بیشتر با مشخصات و ویژگی های محصولات دنای و دریافت قیمت تلویزیون دنای می توانید به فروشگاه مرکزی این شرکت، یعنی سایت دناکالا مراجعه نمایید.

نحوه اقدام برای خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی

علاقمندان برند دنای می توانند با یکی از روش های زیر جهت خرید اقساطی تلویزیون، اسپیکر خانگی یا هر دو اقدام نمایند:

1. پر کردن فرم طرح فروش اقساطی تلویزیون دنای: بعد از پر کردن فرم کارشناسان مجموعه جهت هماهنگی و دریافت مدارک و بعلاوه فرایند اعتبار سنجی ارتباط می گیرند.

2. پیغام در واتس اپ: ارسال پیغام مستقیم در واتس اپ به مشاوران مجموعه جهت خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی

3. تماس مستقیم با شرکت: اگر شما احتیاج به هدایت در خصوص انتخاب محصول یا سوال در خصوص فرایند دارید می توانید به صورت مستقیم با تلفن شرکت تماس گرفته و درخواست خرید اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی خود را ثبت کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "شروع فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فروش اقساطی تلویزیون و اسپیکر خانگی دنای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید