ساوت گیت: اختلاف زیادی بین ما و بلژیک نبود، در 2 بازی اخیرمان به چیزی که شایسته اش بودیم نرسیدیم

به گزارش ابزار ایرانی، سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس می گوید شاگردانش در دو بازی اخیر خود به چیزی که شایسته اش بودند، نرسیدند.

ساوت گیت: اختلاف زیادی بین ما و بلژیک نبود، در 2 بازی اخیرمان به چیزی که شایسته اش بودیم نرسیدیم

به گزارش ابزار ایرانی، گرث ساوت گیت که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در مرحله گروهی لیگ ملت های اروپا در خانه بلژیک تن به شکست 2 بر صفر دادند، پس از این بازی گفت: ما همیشه بابت شکست خوردن ناامید می شویم و باخت در این دیدار ما را از صعود به دور بعد این رقابت ها ناکام گذاشت. عملکردهایی این چنینی بیشتر برای ما برد به ارمغان می آورد تا باخت.

وی افزود: ما در این دیدار عملکرد بهتری نسبت به برتری 2 بر یک در بازی رفت دو تیم در ورزشگاه ومبلی داشتیم. ما موقعیت های زیادی روی دروازه بلژیک خلق کردیم و توپ را بیشتر در اختیار داشتیم. دو لحظه از این بازی نقطه عطف بازی بود؛ گل اول بلژیک که پس از برخورد به مدافع ما کمی تغییر جهت داد و تبدیل به گل شد و گل دوم بلژیکی ها که از روی ضربه ایستگاهی به دست آمد که به نظرم ضربه ایستگاهی نباید به آنها تعلق می گرفت.

سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس شرح داد: چند موقعیت هم بود که ما در دادن پاس های آخر ناکام بودیم یا اینکه توپ را به بیرون از چهارچوب شوت زدیم، اما در این بازی سطح بالا، ما موقعیت هایی زیادی نسبت به بازی رفت با بلژیک خلق کردیم و در فاز هجومی در مقایسه با آن بازی بهتر بودیم.

ساوت گیت شرح داد: ما نشان دادیم که می توانیم رقابت کنیم و اختلاف زیادی بین ما و بلژیک نبود. ما در دو بازی اخیرمان به چیزی که شایسته اش بودیم، نرسیدیم، اما در فوتبال همین جزئیات ریز معین کننده است. جک گریلیش هم بازی فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و با رویکردی که داشت، ما را تحت تأثیر قرار داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی ابزار ایرانی بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ساوت گیت: اختلاف زیادی بین ما و بلژیک نبود، در 2 بازی اخیرمان به چیزی که شایسته اش بودیم نرسیدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساوت گیت: اختلاف زیادی بین ما و بلژیک نبود، در 2 بازی اخیرمان به چیزی که شایسته اش بودیم نرسیدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید