علت حضور فرناندز در ایران چه بود؟

به گزارش ابزار ایرانی، مانوئل فرناندز، سرمربی سابق تیم ملی هندبال کشورمان درخصوص حضورش در ایران توضیحاتی را ارائه کرد.

علت حضور فرناندز در ایران چه بود؟

به گزارش ابزار ایرانی، مانوئل فرناندز، سرمربی سابق تیم ملی هندبال کشورمان در مورد سفرش به ایران و سرانجام همکاری اش با فدراسیون هندبال ایران گفت: دیروز به تهران برگشتم تا به طور کامل به همکاری ام با فدراسیون هندبال ایران سرانجام بدهم. فقط 16 ساعت در ایران بودم و احساسات متناقضی داشتم. روزی شاد و در عین حال روز غمگینی بود. خوشحالم چون توانستم تمامی آن افرادی که در مدت زمان 6 ماه حضورم در ایران مراقبم بودند را ببینم و از آنها خداحافظی کنم و غمگین هستم چون با ورودم به فدراسیون خاطرات خوب همه بازیکنانی که افتخار مربیگری آنها را داشتم به ذهنم رسید.

وی اضافه نمود: در مجموع 41 بازیکنی که در تیم ملی ایران با آنها کار کردم را هرگز نمی توانم فراموش کنم چون بی نهایت از کار با آنها احساس خوشحالی و غرور کردم، خاطرات خوبی از کادرفنی (محسن، مسعود، ناصر، فرید، علی و فرهان) دارم و همانطور که گفتم از همه افراد شناخته شده و ناشناخته فدراسیون که مدام به من و تیم یاری کردند، تشکر می کنم.

فرناندز در سرانجام گفت: می خواهم این پیغام را با آرزوی موفقیت در مسابقات دنیای برای تیم ملی، فدراسیون هندبال ایران به ویژه برای آقایان پاکدل و عزتی و وسلین وویوویچ (وویو) که خود یکی از برترین بازیکنان دنیا بود به سرانجام برسانم، کسی که سال ها پیش (فصول 95-1994 و 96-1995) خوش شانس بودم که سرمربی اش بودم و حالا مربی باتجربه و بزرگی است که به طور حتم باعث ادامه رشد هندبال ایران خواهد داد. ممنون از همه شما، هیچوقت فراموش تان نمی کنم! پیش به جلو ایران.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "علت حضور فرناندز در ایران چه بود؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علت حضور فرناندز در ایران چه بود؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید