سامسونگ 82 درصد از نمایشگرهای سری آیفون 14 را تأمین می نماید

به گزارش ابزار ایرانی، بر اساس گزارش راس یانگ، یکی از تحلیلگران مشهور، اپل برای دریافت 82 درصد از پنل های سری آیفون 14 با سامسونگ به توافق رسیده است. این تحلیلگر بر این باور است که 12 درصد از این نمایشگرها از طرف ال جی و 6 درصد آن از طرف شرکت چینی BOE تامین خواهد شد.

سامسونگ 82 درصد از نمایشگرهای سری آیفون 14 را تأمین می نماید

در این گزارش آمده که آیفون 14 پرو مکس در ابتدای عرضه صرفا با پنل ساخت سامسونگ به دست کاربران می رسد. ظاهرا ال جی برای آماده سازی پنل این گوشی با مسائل فنی روبرو شده و به همین دلیل کمی دیرتر از حد معمول فرایند عرضه را شروع می نماید. از سوی دیگر، اگرچه BOE در زمینه فراوری انبوه پنل های موردنیاز اپل مسئله ای ندارد، اما مدیران اپل فعلا به طور محدود و آن هم فقط برای مدل های استاندارد از پنل های این شرکت استفاده می نمایند. باید خاطرنشان کنیم برای سری آیفون 13 هم سامسونگ 83 درصد از پنل های این گوشی را تامین نموده و برخلاف بعضی گزارش ها، اپل ترجیح داده کماکان نسبت پنل های سامسونگ به دیگر شرکت ها را حفظ کند.

طبق آمارهایی که راس یانگ ارائه داده، به نظر می رسد اپل می خواهد طی سه ماهه نخست بعد از عرضه سری آیفون 14، حداقل 34 میلیون واحد از این گوشی ها را راهی بازار کند. برای یادآوری باید بگوییم که اپل میخواهد در تاریخ 16 شهریور از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی کند که از 4 مدل آیفون 14، 14 مکس، 14 پرو و 14 پرو مکس تشکیل شده است. در کنار این گوشی ها، شاهد رونمایی از نسل تازه ساعت هوشمند اپل واچ هم خواهیم بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "سامسونگ 82 درصد از نمایشگرهای سری آیفون 14 را تأمین می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ 82 درصد از نمایشگرهای سری آیفون 14 را تأمین می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید