دو تسلیت دیگر برای درگذشت گلزار محمدی

به گزارش ابزار ایرانی، در پی درگذشت گلزار محمدی ـ هنرمند تئاتر عروسکی ـ، خانه تئاتر و رییس مجموعه تئاتر شهر در پیغام هایی جداگانه درگذشت این هنرمند را تسلیت گفتند.

دو تسلیت دیگر برای درگذشت گلزار محمدی

به گزارش ابزار ایرانی، پیغام خانه تئاتر به مناسبت درگذشت گلزار محمدی، رئیس هیئت مدیره کانون نمایشگران عروسکی و دبیر هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران مبارک، به توضیح زیر است:

خانه تئاتر امروز یکی از دلسوزترین و فعال ترین اعضای خود را از دست داد.

گلزار محمدی که از سال 96 رئیس هیئت مدیره کانون نمایشگران عروسکی بود، پیش از آن هم به گواه همگان از فعالین ترین های انجمن خود محسوب می شد.

عشق به تئاتر و کار هنری در او آن چنان قوی بود که حتی بیماری مهلک سرطان هم نتوانست او را از پذیرش مسئولیت، چه در دبیری جشنواره بین المللی عروسکی و چه ریاست مجدد کانون عروسکی بازدارد.

گلزار محمدی تا واپسین روزهای هوشیاری در پی انجام امور جشنواره و انجمن خود بود. حضور به جا و موثر او در مراسم ها و برنامه های خانه تئاتر، با وجود بیماری، مثال زدنی بود و تعهد خاص او را نسبت به مسئولیت صنفی اش نشان می داد.

فقدان حضور این عزیز از دست رفته در خانه تئاتر قابل ترمیم نیست؛ این صنف برای همیشه از داشتن عضوی دلسوز و متعهد محروم شد.

خانه تئاتر مصیبت درگذشت این عزیز را ابتدا به خانواده محترم ایشان و سپس به اعضای کانون نمایشگران عروسکی و اعضای خانه تسلیت گفته و برای روحش آرامش طلب می نماید.

همچنین سعید اسدی، مدیر مجموعه تئاتر شهر در پیغامی دیگر درگذشت این هنرمند را تسلیت گفته است:

متانت، خوی نیکو و صبوری را که به هنرمندی علاوه کنیم یکی از مصادیقش می گردد بانو گلزار محمدی ، که امروز سوگوار فقدان او هستیم.

در این روزهای پرالتهاب گوش به زنگ خبرهای خوبیم، نه اینکه بشنویم یکی دیگر از ما نیز رفت. برای روان گرامی اش همان آرامشی را آرزو می کنیم که در حضور پراثرش به مردم و همکارانش می داد و صمیمانه خواستار شکیبایی و تسلی خاطریم برای همه کسانی که منش و روش او را دوست می داشتند.

دریغا که مجموعه تئاترشهر محروم از حضور بانو محمدی، میزبان دوره آینده جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی خواهد بود، اگر چه نام و یاد او همیشه در دل و خاطر ما خواهد ماند.

مدیر و کارکنان مجموعه تئاترشهر درگذشت دبیر گرانقدر جشنواره بین المللی تئاتر عروسکی را به خانواده محترم ایشان، جامعه تئاتر، و به ویژه هنرمندان نمایش عروسکی تسلیت می گویند.

گلزار محمدی هنرمند تئاتر ، دبیر هجدهمین جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران ـ مبارک و رییس انجمن نمایشگران عروسکی خانه تئاتر بامداد امروز (یکشنبه، 18 اسفندماه) در سن 42 سالگی و بعد از مدتی مبارزه با بیماری سرطان در شهر پدری اش سنندج درگذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دو تسلیت دیگر برای درگذشت گلزار محمدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو تسلیت دیگر برای درگذشت گلزار محمدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید