دومین سه شنبه رقابت های مقدماتی دموکرات ها، پیروزی جو بایدن در 2 ایالت آمریکا

به گزارش ابزار ایرانی، معاون اول رئیس جمهور سابق ایالات متحده آمریکا با به دست آوردن پیروزی در 2 ایالت در دومین سه شنبه رقابت مقدماتی دموکرات ها، خود را به رقیب احتمالی برای دونالد ترامپ در انتخابات 2020 تبدیل نموده است.

دومین سه شنبه رقابت های مقدماتی دموکرات ها، پیروزی جو بایدن در 2 ایالت آمریکا

به گزارش گروه بین الملل ابزار ایرانی به نقل از الجزیره، جو بایدن که هفته پیش در روز مهم سه شنبه عظیم پیروز شد با پشت سر گذاشتن برنی سندرز، در صدر نامزهای دموکرات قرار بگیرد و پیروز انتخابات درون حزبی دموکرات ها گردد، اکنون در دومین سه شنبه رقابت مقدماتی دموکرات ها نیز پیشتاز است و طبق نتایج اولیه، در بعضی ایالت ها به پیروزی دست یافته است.

منابع خبری آمریکا گزارش دادند که رقابت های تنگاتنگ انتخابات درون حزبی رقبای دموکرات در 6 ایالتدر حالی ادامه دارد که نتایج اولیه حکایت از پیشی دریافت جو بایدن در بعضی ایالت ها از دیگر نامزدهای دموکرات از جمله برنی سندرز دارد.

بر اساس این گزارش، در دومین دور رقابت های درون حزبی دموکرات ها در روز سه شنبه عظیم که در آن واجدین شرایط این بار از 6 ایالت به پای صندوق رای رفته اند، جو بایدن معاون اول اوباما باز هم پیشتاز است و در حال حاضر طبق نتایج اولیه، در دو ایالت می سی سی پی و میسوری به پیروزی رسیده است.

نخستین سه شنبه عظیم هفته گذشته در 14 ایالت برگزار گردید که در آن بایدن با پیروزی در 10 ایالت و با کسب 47 درصد آرا توانست 566 موکل انتخاباتی را به دست بیاورد و در صدر نامزدهای دموکرات قرار بگیرد، این در حالی است که برنی سندرز تنها در چهار ایالت به رجحان رسید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دومین سه شنبه رقابت های مقدماتی دموکرات ها، پیروزی جو بایدن در 2 ایالت آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دومین سه شنبه رقابت های مقدماتی دموکرات ها، پیروزی جو بایدن در 2 ایالت آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید