دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی به اردبیل سفر کرد

به گزارش ابزار ایرانی، مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه سفرهای استانی خود با هدف ملاقات و گفت و گو با کتابداران و بازدید از کتابخانه های عمومی این استان؛ بعدازظهر دوشنبه (8 اسفند ماه) در استان اردبیل حاضر شد. در شروع این سفر مهدی رمضانی، ضمن حضور در گلزاری شهدای اردبیل و زیارت مزار شهدا از قرارگاه فرهنگی اجتماعی حضرت زهرا(س) در مهدیه اردبیل و بعلاوه کتابفروشی خط هشت بازدید کرد.

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی به اردبیل سفر کرد

بازدید دبیرکل نهاد از کتابخانه عمومی حبیب الله امامی نمین

دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه سفر به اردبیل سه شنبه 9 اسفند ضمن حضور در شهرستان نمین با همراهی مسئولان از کتابخانه عمومی حبیب الله امامی بازدید و با کتابداران و اعضای کتابخانه گفت و گو کرد. دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در ادامه با همراهی هادی آشتیانی، مشاور اجرایی و امور حوزه دبیرکل، زهرا جعفری، مشاور رسانه ای دبیرکل، محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه ها و ترویج کتابخوانی، محمدعلی محمدی، مدیرکل منابع انسانی و امور پشتیبانی و محمدمهدی زرافشان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل و پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با کتابداران این استان ملاقات و گفت و گو کرد.

در ادامه، رمضانی با خانواده شهید مدافع حرم، هاشم دهقانی ملاقات کرد و ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل با کتابداران و اعضای این کتابخانه نیز گفت و گو و در جریان مسائل و نیازهای این کتابخانه نهاده شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی به اردبیل سفر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی به اردبیل سفر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید