تونی کروس پس از رکوردشکنی: به فتح جام بیشتر علاقه دارم

به گزارش ابزار ایرانی، تونی کروس پس از انجام صدمین بازی ملی اش اعلام نموده کسب جام برای او اهمیت بیشتری تا رکوردشکنی دارد.

تونی کروس پس از رکوردشکنی: به فتح جام بیشتر علاقه دارم

به گزارش گروه ورزشی ابزار ایرانی، شب گذشته تیم آلمان به مصاف سوئیس رفت. این بازی در چهارچوب رقابت های لیگ ملت های اروپا برگزار می شد که با نتیجه 3-3 مساوی به انتها رسید. نکته مهم در این بازی رکوردشکنی هافبک کارکشته آلمانی ها بود. تونی کروس دیشت یکصدمین بازی خود را انجام داد اما در مصاحبه پس از بازی خود خاطرنشان کرد بیشتر از رکورد شکنی به فتح جام و عناوین علاقه دارد.

کروس در مصاحبه پس از بازی خود گفت: قطعا بازی بسیار خاصی برای من بود. به شماره 100 رسیدم که نشانه خوبی است اما هر کس من را می شناسد می داند که من بیشتر به نتایج و افتخارات و جام ها اهمیت می دهم تا تعداد بازی. قطعا البته 100 بازی انجام دادن خوب است. در طول این دوران من با بازیکنان خوبی بازی نموده ام. امیدوارم که بتوانیم موفقیت ها را با تیم فعلی پی ریزی کنیم.

کروس درباره بازی گفت: مشکل ما در 10 یا 15 دقیقه ابتدای بازی بود. پس از آن، بازی خوبی انجام دادیم و مهارت های فوتبالی مان را تا انتهای بازی بهبود بخشیدیم. در انتها بابت کسب یک امتیاز راضی نبودیم زیرا می خواستیم برنده شویم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تونی کروس پس از رکوردشکنی: به فتح جام بیشتر علاقه دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تونی کروس پس از رکوردشکنی: به فتح جام بیشتر علاقه دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید