ترس در اردوگاه استقلال؛ چه کسانی در فهرست خروجی ساپینتو قرار می گیرد؟

به گزارش ابزار ایرانی، جذب بازیکن در روز هایی که استقلال هنوز سرمربی خود را انتخاب نکرده بود، چالش بزرگی را برای ریکاردو ساپینتو به وجود آورده و مرد پرتغالی برای خالی کردن لیست تیمش و گنجاندن بازیکنان نو، باید تصمیم سختی بگیرد.

ترس در اردوگاه استقلال؛ چه کسانی در فهرست خروجی ساپینتو قرار می گیرد؟

گرچه هفته نخست بیست ودومین دوره لیگ برتر به اتمام رسیده و شمارش معکوس برای هفته دوم شروع شده است، استقلال هنوز درگیر جابجایی و تقویت تیمش است و مهدی قایدی و سیاوش یزدانی جدیدترین بازیکنان استقلال هستند.

جذب بازیکن بدون نظر سرمربی که با عقد قرارداد با سجاد شهباز زاده شروع شد، دردسر بزرگی را برای ساپنتو به وجود آورده است و او در این روز ها با این چالش روبروست که کدام بازیکنان را در فهرست خروجی استقلال قرار دهد!

سید حسین حسینی، سینا سعیدی فر و علیرضا رضایی سه دروازه بان استقلال هستند و استقلال به طور حتم تا سرانجام لیگ تغییری در این پست نخواهد داشت.

صالح حردانی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، سیدمحمدحسینی، ابوالفضل جلالی و سیاوش یزدانی نفرات خط دفاعی استقلال محسوب می شوند و به طور قطع این تعداد مدافع برای یک تیم لیگ رجحان زیاد است و ترافیک زیادی را در این منطقه ایجاد نموده است. این احتمال وجود دارد با آمدن سیاوش یزدانی بر روی نام یک بازیکن خط قرمز کشیده گردد!

کوین یامگا، محمد محبی، سعید مهری، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، جعفر سلمانی، رضا میرزایی، امید حامدی فر، عزیزبک آمانوف، سبحان خاقانی، محمد حسین زواری، آرش رضاوند و امیرعلی صادقی بازیکنان استقلال در پست هافبک هستند. این روز ها اخباری شنیده می گردد مبنی بر اینکه دو بازیکن خطر خط خوردن از سوی ساپنیتو را حس می نمایند و این احتمال وجود دارد مرد پرتغالی برای خالی کردن فهرستش از بین مردان میانی دست به کار گردد.

و، اما نوبت به مهاجمان پرشمار استقلال می رسد. اگر بخواهیم به مهاجمان استقلال نگاهی بیندازیم به نام های کاوه رضایی، سجاد شهباززاده، مهدی قایدی، پیمان بابایی، آرمان رمضانی و امیرارسلان مطهری بر می خوریم و به طور حتم ساپینتو باید برای خالی کردن فهرست خود دست کم باید یکی از این نام ها را کنار بگذارد!

در حال حاضر فهرست بازیکنان بزرگسال به این توضیح است:

1- سید حسین حسینی 2- محمدحسین مرادمند 3- رافائل سیلوا 4- روزبه چشمی 5- عارف غلامی 6- زبیر نیک نفس 7- مهدی مهدی پور 8- سعید مهری 9- جعفر سلمانی 10- آرمان رمضانی 11- کوین یامگا 12- ارسلان مطهری 13- سجاد شهباززاده 14- رضا میرزایی 15- سید محمد حسینی 16 پیمان بابایی 17- کاوه رضایی 18- محمد محبی 19- آرش رضاوند 20- سیاوش یزدانی

البته با توجه به اینکه ملاک مشخص سهمیه 25 سال تاریخ 1376/10/11 است، عزیزبک آمانوف که متولد 30 اکتبر 1997 یعنی 1376/8/8 است، جزو سهمیه بزرگسالان استقلال خواهد بود.

با این توضیحات باید منتظر ماند و دید که سرمربی تازه وارد آبی ها که در نخستین حضور خود روی نیمکت استقلال، در خانه شکست تلخی را برابر سپاهان متحمل شد، کدامیک از بازیکنان حاضر در فهرست آبی ها را قربانی ستاره هایی همانند قایدی، محبی، یزدانی و ... می نماید.

منبع: فرارو

به "ترس در اردوگاه استقلال؛ چه کسانی در فهرست خروجی ساپینتو قرار می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس در اردوگاه استقلال؛ چه کسانی در فهرست خروجی ساپینتو قرار می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید