ترامپ به دنبال مراسم تحلیف به سبک کره شمالی بود

به گزارش ابزار ایرانی، در کتاب جدیدی آمده است، دونالد ترامپ پیشتر برای مراسم آغاز به کار ریاست جمهوری خود در سال 2017 می خواست که این مراسم شبیه به یک رژه نظامی کره شمالی با استفاده از تانک و هلی کوپتر باشد، در حالیکه دخترش ایوانکا می خواست این مراسم به شکل مهمانی پایکوبی با حضور لئوناردو دیکاپریو برگزار شود.

ترامپ به دنبال مراسم تحلیف به سبک کره شمالی بود

به نوشته روزنامه دیلی میل، استفانی وینستون وولکاف، که نقشی محوری در برنامه ریزی مراسم تحلیف ژانویه 2017 دونالد ترامپ، رژه و مراسم های مربوطه دیگر برای ریاست جمهوری ترامپ داشته و ارتباطی نزدیک با خانواده ترامپ دارد، در کتاب جدیدش به نام ملانیا و من نوشته که ترامپ زمانی که رئیس جمهوری منتخب بود به وی گفته است: می خواهم (در مراسم افتتاح ریاست جمهوری) شاهد حضور تانک ها و هلی کوپترها باشم. جوری ترتیب بده که شبیه به مراسم های کره شمالی باشد.

او همچنین در کتاب جدیدش که امروز (سه شنبه) به بازار عرضه شد، فاش می کند که ترامپ و خانواده اش چند ایده در خصوص نحوه برگزاری مراسم پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری داشته اند که همه آنها به بار ننشستند. کاخ سفید بخش عمده مطالب این کتاب را به چالش کشیده و وولکاف را متهم کرده به اینکه نیازی موهومی به انتقام داشته است.

استفانی گریشام، رئیس دفتر ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا در بیانیه ای به دیلی میل گفت: هر شخصی که مخفیانه صدای فردی را که به عنوان بهترین دوستش توصیف کرده ضبط کند، به عنوان فردی فریبکار تعریف می شود. این کتاب نه تنها مملو از دروغ و پارانویاست بلکه بر مبنای یک نیاز موهومی به انتقام نوشته شده است. وولکاف میخواهد خودش را با کوچک کردن و مقصر دانستن هر کسی که با او همکاری داشته بالا بکشد اما همچنان جوری مدیریت کند که قربانی باشد. متاسفانه او زنی به شدت بی امنیت است که نیازش به برجسته ساختن خود منطق را به چالش می کشد.

وولکاف یکی از افرادی است که به همراه تام باراک، تاجری که رئیس کمیته افتتاحیه ریاست جمهوری ترامپ و بخش جلب کمک های مالی آن بوده و همینطور با مارک برنیت، تهیه کننده برنامه کارآموز و برای کمک به این کمیته آمده بود، بر سر برنامه های مراسم افتتاح ریاست جمهوری ترامپ کار کرده است.

مارک برنیت این ایده را داشته که برای این مراسم ابتدا یک رژه با باران کاغذهای ریز در نیویورک برپا شده و در ادامه خانواده ترامپ به بالای برج ترامپ بروند و از آنجا با هلی کوپتر راهی واشنگتن شوند. البته این ایده اجرا نشد.

همچنین خواسته ایوانکا ترامپ، دختر ارشد رئیس جمهوری آمریکا برای برگزاری یک مراسم مهمانی با حضور لئوناردو دیکاپریو در گالری نشنال پورتریت هم عملی نشد. دونالد جونیور و اریک، پسران رئیس جمهوری آمریکا هم ایده یک مهمانی دیگر را داده بودند که آن هم رد شد. برنیت همچنین می خواست که برای مراسم آسمان واشنگتن دی.سی. با پهپادها روشن شود اما این طرح هم به دلایل امنیتی مردود شد.

وولکاف در عین حال فاش کرد، ملانیا ترامپ هم در ابتدا با اینکه یک طراح مد مشهور به نام رالف لوران، لباس مخصوص او برای مراسم تحلیف در ساختمان کنگره را تهیه کند، مخالف بوده است.

مراسم افتتاحیه ریاست جمهوری ترامپ چند فصل از کتاب 339 صفحه ای وولکاف را با توجه به مناقشه پیرامون نقش او در آن به خود اختصاص داده است. نیویورک تایمز در فوریه 2018 در مقاله ای فاش کرد، هزینه این مراسم بالغ بر 107 میلیون دلار شده که دو برابر هزینه مراسم افتتاحیه اولین دور ریاست جمهوری باراک اوباماست و اینکه شرکت وولکاف 26 میلیون دلار از این پول را دریافت کرده است.

وولکاف استدلال کرده که این گزارش را دشمنانش در کاخ سفید و کسانی که نخواستند محل خرج شدن بخش عمده بودجه مراسم افتتاحیه ترامپ را بفهمند تغذیه کرده اند. او گفت که خودش برای سه ماه کار بر روی مراسم افتتاحیه 480 هزار دلار دریافت کرده است که کمتر از نیم درصد کل بودجه است.

در کتاب خاطرات او جزئیاتی از دوستی 15 ساله اش با ملانیا ترامپ که نخستین بار با او در زمان کار کردن در مجله مد ووگ ملاقات کرد، شرح داده شد. او در کتابش می گوید، فکر می کرد ملانیا متفاوت باشد اما بعدا فهمید که یک ترامپ تنها یک ترامپ است. او نوشت: من همیشه فکر می کردم او یکی از خود ماست اما او در باطن یکی از آنهاست.

این کتاب همچنین تصویری ناخوشایند از ایوانکا ترامپ به دست داده و او را مشتاق به اداره نمایش ها و کسی که تلاش می کرده بسکمک از وظایف ملانیا را تصاحب کند، نشان می دهد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "ترامپ به دنبال مراسم تحلیف به سبک کره شمالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ به دنبال مراسم تحلیف به سبک کره شمالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید