ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی مرکز

به گزارش ابزار ایرانی، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: به دلیل افزایش بار ترافیکی شمال به جنوب محور هراز این محور از ساعت 18 به سمت شمال مسدود و این ممنوعیت تا تخلیه بار ترافیکی ادامه خواهد داشت.

ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی مرکز

به گزارش گروه اجتماعی ابزار ایرانی؛ ایرج کهریزی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در مصاحبه با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محور های شرق استان تهران اظهار کرد: به دلیل افزایش بار ترافیکی شمال به جنوب محور هراز این محور از ساعت 18 به سمت شمال مسدود و این ممنوعیت تا تخلیه بار ترافیکی در این محور ادامه خواهد داشت.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: محور هراز از رودهن به سمت شمال مسدود و از محدوده آب اسک این محور از شمال به جنوب به صورت یک طرفه درآمده و هموطنان می توانند از محور فیروزکوه برای سفر به شمال کشور استفاده کنند.

کهریزی تشریح کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز و سنگین و پرحجم در جریان است و به دلیل ورود حجم بالایی از خودروها، در آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم جاجرود با پس زدگی بار ترافیکی روبرو هستیم.

وی اضافه نمود: عبور و مرور وسایل نقلیه از دو لاین رفت و برگشت محور فیروزکوه پرحجم و سنگین در جریان است و خودرو ها به مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی هستند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از دو جهت رفت و برگشت محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم و سنگین است و خودرو ها به مرور و بدون گره ترافیکی در حال عبور از این محور ها هستند.

کهریزی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور های مواصلاتی شرق استان تهران، رخ نداده، تاکید کرد: عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور ها حاضر بوده و با تخلفات حادثه ساز برخورد قاطع و قانونی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، فاصله طولی مناسب نسبت به خودرو های جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک فوق سنگین در ورودی های شرقی مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید