آنالیز تخلفات کارخانه فراوری روغن

به گزارش ابزار ایرانی، خبرگزاری خبرنگاران-رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در سرانجام سرکشی به کارخانه فراوری روغن با همراهی نمایندگان جهادکشاورزی و بهداشت، سه دستور ویژه برای پیشگیری از تخلفات صادر کرد.

آنالیز تخلفات کارخانه فراوری روغن

آنالیز تخلفات کارخانه های فراوری روغنبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد اصانلو در حاشیه بازدید از یک کارخانه فراوری روغن، اضافه کرد : پیرو گزارش های دریافتی در خصوص امتناع از عرضه و بعلاوه عرضه خارج از شبکه روغن، امروز گشت های مشترک در تهران و شهرستان ها با همراهی روسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسین بهداشت و نمایندگان جهاد کشاورزی به محل کارخانه های فراوری روغن مراجعه و موضوع را آنالیز کردند.

معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی اضافه کرد: با توجه به دریافت گزارش عرضه خارج از شبکه اندازه قابل توجهی روغن در این کارخانه، شخصا به این کارخانه آمده ام تا موضوع را مورد آنالیز قرار دهیم و در نتیجه آنالیز های اجرا شده مقرر شد یک تیم ویژه از جهاد کشاورزی و تعزیرات حکومتی تا آنالیز اسناد و صدور نتیجه در محل کارخانه حضور داشته باشند تا در وهله نخست، اسناد مربوط به عرضه خارج از شبکه روغن را آنالیز نمایند که آیا تخلفی اجرا شده است یا خیر؟

اصانلو توضیح داد: بعلاوه در این سرکشی، شاهد امتناع از عرضه روغن در حجم بالایی بوده ایم که مدیران مجموعه ادعا کردند که قصور در این مورد از شرکت های پخش روغن بوده است که ضمن الزام به عرضه روغن، تیم ویژه مدارک را آنالیز می نمایند و چنانچه گزارشی در خصوص امتناع از عرضه تهیه گردد، پفراینده تخلف به وسیله تعزیرات حکومتی رسیدگی می گردد.

وی با بیان این که یکی دیگر از دلایل حضور در این کارخانه ها، موضوع عرضه دو نرخی محصولات بوده که احراز این تخلف نیز به عهده این تیم ویژه است تاکید نمود: در این گشت مشترک، 300 تن روغن تاریخ گذشته در انبارها مشاهده شد که با توجه به تغییرات مدیریتی شرکت، برای پیشگیری از ورود این کالاها به سطح عرضه، محل انبارها پلمپ و مقرر شد که کارشناسان بهداشت نسبت به نمونه گیری و انجام آزمایش و بعلاوه اعلام نتیجه اقدام نمایند.

کارشناس بهداشت حاضر در گشت مشترک نیز در خصوص فرایند آنالیز روغن های تاریخ گذشته گفت: پس از آنالیز و انجام آزمایش در صورتی که روغن ها مصرف انسانی نداشته باشند معدوم و در صورتی که قابلیت مصرف انسانی داشته باشد، برای دام استفاده می گردد.

در این گشت علاوه بر رئیس سازمان تعزیرات حکومتی، نمایندگان جهاد کشاورزی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نیروی انتظامی و روسای شعب تعزیرات حکومتی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

به "آنالیز تخلفات کارخانه فراوری روغن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز تخلفات کارخانه فراوری روغن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید