بدهکاری فدراسیون فوتبال از جام جهانی

به گزارش ابزار ایرانی، حرمت الله رفیعی گفت: بدهکاری فدراسیون فوتبال فقط در یک مورد به حدود هفت میلیارد تومان می رسد. علاوه بر این، خدماتی برای پرواز از بعضی آژانس های دیگر گرفته شده که به تعهدات مالی خود نسبت به آن ها نیز هنوز عمل نکرده است.

بدهکاری فدراسیون فوتبال از جام جهانی

رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی ایران در توضیحات بیشتری اظهار کرد: در جریان اجرای سفرهای جام جهانی، ما منتقد بودیم که فدراسیون فوتبال خودش نباید بلیت ها را عرضه کند و یا تور جام جهانی اجرا کند، چون به تجربه مسائل آن را پیش بینی نموده بودیم. آن زمان فدراسیون شرط گذاشت که به تعداد محدودی از آژانس ها سهمیه بلیت می دهد، اما در ازای آن مسافران را خودش معرفی می نماید. بنابراین با یکی از آژانس ها طرف قرارداد شد، ولی پس از گذشت شش ماه هنوز به تعهدات مالی خود کامل عمل ننموده است. درحالی که متعهد شده بود تا خاتمه جام جهانی، هزینه اجرای تور جام جهانی برای مسافرانی را که معرفی نموده است پرداخت کند.

ارزش قراردادی که فدراسیون فوتبال با مجری منتخب تورهای جام جهانی بسته است، حدود 27 میلیارد و 300 میلیون تومان بوده که در ازای آن، آژانس طرف قرارداد به عنوان مجری تور جام جهانی 2022 متعهد شده بود به تعداد 220 مسافر معرفی شده از سوی این فدراسیون، خدمات پروازی (با هواپیمای ایران ایر به صورت رفت و برگشت)، ترانفسر، تغذیه و اسکان ارائه دهد.

بنابر اظهارات مجری تور جام جهانی 2022 که با فدراسیون فوتبال طرف قرارداد بوده، حدود هفت میلیارد تومان از مبلغ این قرارداد به جای مانده که فدراسیون فوتبال متعهد بود تا خاتمه قرارداد (نهم آذرماه 1401) پرداخت کند که با وجود نامه نگاری و وعده های متعدد، هنوز عملی نشده است.

فدراسیون فوتبال بعلاوه در ازای اجرای این تور مطابق قرارداد به آژانس مربوطه سهمیه 100 بلیت در هر سه بازی ایران در جام جهانی 2022 را با قیمت مصوب واگذار نموده بود.

منبع: گردشبان

به "بدهکاری فدراسیون فوتبال از جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهکاری فدراسیون فوتبال از جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید