ایرانسل باز هم روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران شد

به گزارش ابزار ایرانی، ایرانسل دو نشان ویژۀ ستارۀ ملی روابط عمومی سرآمد دیجیتال و ستارۀ طلایی روابط عمومی را از نهمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران، با کسب بالاترین امتیاز های لازم از ارزیابی های تخصصی اجرا شده، دریافت کرد.

ایرانسل باز هم روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران شد

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، عصر امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه 1401، همزمان با روز جهانی ارتباطات و جامعۀ اطلاعاتی و روز ملی روابط عمومی، مراسم پایانی نهمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران و آیین نکوداشت روز ملی روابط عمومی، با حضور ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز حضور شماری از فعالان ارتباطی ایرانی و بین المللی، از جمله پروفسور باقر ساروخانی پدر علم جامعه شناسی ارتباطات ایران، در سالن اصلی (خواجه نصیر) مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار گردید.

در این جشنواره، ایرانسل با عنایت به رأی هیأت داوران و با کسب بالاترین امتیاز های لازم از ارزیابی های تخصصی، به علت اقدامات صورت گرفته در زمینۀ یاری به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال و فعالیت های چشمگیر و پیشتازانه در حوزۀ ارتباطات دیجیتال به عنوان روابط عمومی سرآمد دیجیتال معرفی گردید.

ساروخانی در این مراسم، با اشاره به سیر تحول روابط عمومی در سازمان ها، تأکید کرد: به مرحله ای رسیده ایم که باید روابط عمومی دانش بنیان و علمی را بنا کنیم.

وی اضافه نمود: سازمان هایی که خلاق نبوده اند، پویایی نداشته اند و با زمانۀ خود بیگانه بوده اند، به مرور دچار شکست و اضمحلال شده اند و این روابط عمومی است که وظیفه دارد سازمان را با زمانه و دنیای حال، متصل کند.

در این مراسم، بعلاوه پیغام خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA)، قرائت شد. وی در این پیغام، با تبریک روز روابط عمومی به دست اندرکاران روابط عمومی ایران، تأکید کرد: روابط عمومی هایی که در جهت سرآمدی حرکت می نمایند، کوشش دارند از مدل های دانش بنیان در روابط عمومی استفاده نموده و تکنولوژی های مدرن را در ارتباطات، به خوبی به کار گیرند.

در بخش معرفی برگزیدگان نهمین دورۀ جشنوارۀ ستارگان روابط عمومی ایران، روابط عمومی ایرانسل با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های تخصصی صورت گرفته، به علت درخشش در مجموعۀ فعالیت های صورت گرفته در سال گذشته، دو لوح تقدیر و دو نشان ویژۀ ستارۀ ملی روابط عمومی سرآمد دیجیتال و ستارۀ طلایی روابط عمومی را به خود اختصاص داد که دکتر سعید عسکری مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات سازمانی ایرانسل، این دو نشان ویژه و دو لوح تقدیر را دریافت کرد.

روابط عمومی ایرانسل همیشه کوشیده است تا همزمان با تحقق اهداف ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهندۀ 5G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، در چارچوب مسؤولیت اجتماعی خود، ارتباط ایرانسل با افکار عمومی و پاسخگویی به رسانه ها را بیش از پیش تقویت کند و در اهداف ایرانسل در یاری به ایجاد اکوسیستم اقتصاد دیجیتال را در بخش مسؤولیت های حوزۀ ارتباطات و رسانه، محقق کند.

منبع: فرارو

به "ایرانسل باز هم روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرانسل باز هم روابط عمومی سرآمد دیجیتال ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید