اهدای یک میلیارد ریال وجه نقد به وسیله خیّر نیک اندیش جهت تجهیز کتابخانه دانشگاه نیشابور

به گزارش ابزار ایرانی، خبرگزاری خبرنگاران- با پیگیریها و کوشش های مجدانه رئیس دانشگاه نیشابور یک میلیارد ریال وجه نقد به وسیله حبیب الله کفایی خیّر نیک اندیش، برای تجهیز کتابخانه دانشگاه نیشابور اهدا شد.

اهدای یک میلیارد ریال وجه نقد به وسیله خیّر نیک اندیش جهت تجهیز کتابخانه دانشگاه نیشابور

به گزارش خبرنگار ابزار ایرانی در نیشابور ،طی مراسمی جهت تجلیل از کار نیکو و ارزنده خیّر نیک اندیش، حبیب الله کفائی خیر نیک اندیش در محل سالن برگزاری جلسات برگزار گردید.

رئیس دانشگاه نیشابور گفت : خوشبختانه در چند سال اخیر چرخ توسعه دانشگاه نیشابورهیچگاه از حرکت باز نایستاده که این مهم مرهون زحمات و نگاه ویژه خیرین در حوزه دانشگاه بوده است. در حال حاضر ارتباط ناگسستنی میان دانشگاه نیشابور و جامعه خیرین ایجاد شده که در طول عمر دانشگاه نیشابور بی سابقه بوده است.

دکتر صادقی سمرجانی با اشاره به بودجه های محدود دولتی توضیح داد: کارنامه دانشگاه نیشابور مستقل بودن این واحد دانشگاهی را از بودجه دولتی تداعی می نماید. با شرایط سنگین مالی حاکم به فضای کشور کارهای بزرگی در دانشگاه نیشابور اتفاق افتاده که قطعا به پشتیبانی و حمایت خیرین عزیز نیشابور بوده است.

وی اظهار کرد: با پویا کردن مجمع خیرین دانشگاه نیشابور و ایجاد بستر و فضای مناسب برای جذب اعتماد خیرین؛ دانشگاه نیشابور در چند سال اخیر بیش از همه ادوار گذشته توسعه پیدا نموده است . در واقع توانستیم بدون احتیاج به یاری ها و بودجه های دولتی بسیاری از مسائل دانشگاه را حل کنیم و زیرساخت های دانشگاه را افزایش دهیم که در نوع خود کار بزرگی است.

لازم به ذکر است حبیب الله کفائی معلم بازنشته نیشابوری که تا کنون حمایت های ارزنده ای از دانشگاه نیشابور داشته است اظهار کرد : من علاقه شدیدی به مسئله کتابخوانی و توسعه کتابخانه دارم لذا تا جاییکه میسر است سعی می کنم همیشه در خدمت دانشگاه نیشابور و توسعه کتابخانه آن باشم.

کفائی که خود معلم بسیاری از مشاهیر و فرهیختگان نیشابور است گفت: بنده تعهد می کنم به حول و قوه الهی هر ساله تا زمانی که زنده هستم به دانشگاه نیشابور یاری کنم و از هیچ تلاشی مضایقه نکنم.

شایان ذکر در طول چند سال گذشته حدود 30 میلیار ریال به وسیله خیرین نیشابوری جهت توسعه زیرساخت های دانشگاه نیشابور، اعم از مسجد، آزمایشگاه هسته ای ، فنداسیون کتابخانه مرکزی دانشگاه نیشابور و ... جذب شده است.

منبع: خبرگزاری آریا

به "اهدای یک میلیارد ریال وجه نقد به وسیله خیّر نیک اندیش جهت تجهیز کتابخانه دانشگاه نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای یک میلیارد ریال وجه نقد به وسیله خیّر نیک اندیش جهت تجهیز کتابخانه دانشگاه نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید