انعقاد 6 قرارداد فناوری و صنعت به وسیله شرکت های دانش بنیان نانویی

به گزارش ابزار ایرانی، با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری 6 قرارداد فناورانه با هدف تامین احتیاج های صنایع به یاری محصولات ایران ساخت تولیدشده به وسیله شرکت های دانش بنیان نانویی منعقد شد.

انعقاد 6 قرارداد فناوری و صنعت به وسیله شرکت های دانش بنیان نانویی

به گزارش گروه دانشگاه ابزار ایرانی، با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری 6 قرارداد فناورانه با هدف تامین احتیاج های صنایع به یاری محصولات ایران ساخت فراوریشده به وسیله شرکت های دانش بنیان نانویی منعقد شد.

قرارداد پوشش دیسک های کاندوی 42 اینچ خط لوله گوره - جاسک به روش HVOF که متقاضی آن توسعه و نوسازی صنایع گداختار، با به هم رسانی شبکه تبادل فناوری به وسیله شرکت بهبود صنعت مهان منعقد شد.

بعلاوه قرارداد رنگ مقاوم به خوردگی با انتقال حرارتی بالا به وسیله شرکت نانوآریسا پوشش، به تقاضای شرکت تهویه، و مرکز توسعه نانوکامپوزیت، پلیمر و رنگ و رزین بهم رسان آن بود، به امضا رسید.

در قالب یکی دیگر از قرارداد های ارتباط صنعت و فناوری، شرکت اطلس پوشش محافظ، محصول رنگ پوشان نانویی ماهیچه های ریخته گری را با به هم رسانی مرکزز توسعه نانوکامپوزیت به شرکت صنایع نانوتک آینده (صنتا) ارائه می نماید.

قرارداد فراوری روغن گردبافی متناسب با احتیاج صنعت نساجی به وسیله شرکت فناور هیترا شیمی و شرکت خدمات تکمیلی پارچه حربر الوان با بهم رسانی شبکه تبادل فناوری منعقد شد.

قرارداد تجهز سامانه رباتیک برای نانوسیال مغناطیسی میان تجهیز صنعت ربات آرکا به عنوان ارائه دهنده و صنایع الکترواپتیک اصفهان به هم رسانی شبکه تبادل فناوری منعقد شد.

بعلاوه شرکت سخت آرا فناوری پوشش دهی پره های کمپرسور را به صنایع هواپیمایی ایران در قالب قراردادی با هم رسانی شبکه تبادل فناوری عرضه می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انعقاد 6 قرارداد فناوری و صنعت به وسیله شرکت های دانش بنیان نانویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 6 قرارداد فناوری و صنعت به وسیله شرکت های دانش بنیان نانویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید