آمار بالای مرگ ومیرهای کرونایی در انگلیس، جانسون: مسئولیت همه چیز را بر عهده می گیرم

به گزارش ابزار ایرانی، آمار مرگ های کرونایی در انگلیس به عنوان اولین کشور اروپایی از مرز 100 هزار نفر عبور نموده و نخست وزیر این کشور با ابراز تاسف عمیق اعلام نموده که مسئولیت هر آنچه در بحران کرونا رخ داده را بر عهده می گیرد.

آمار بالای مرگ ومیرهای کرونایی در انگلیس، جانسون: مسئولیت همه چیز را بر عهده می گیرم

از پروفایل ما وبلاگ بخار دیدن نمایید.

به گزارش گروه بین الملل ابزار ایرانی به نقل از روزنامه فرانکفورتر آلگماینه سایتونگ، آمار قربانیان کرونا در انگلیس به عنوان اولین کشور اروپایی از مرز 100 هزار نفر عبور نموده است و در این کشور از ابتدای بحران کرونا بیش از 100 هزار نفر در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس اطلاعات وزارت بهداشت انگلیس در روز سه شنبه آمار قربانیان کرونایی در این کشور با 1631 مورد دیگر به 100162 نفر رسیده و به این ترتیب انگلیس به عنوان اولین کشور اروپایی آمار قربانیانش از مرز 100 هزار نفر عبور کرد.

بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس اعلام نموده که مسئولیت همه آنچه در بحران کرونا رخ داده است را بر عهده می گیرد. وی در سخنانی در دفتر خود در لندن گفت: من برای هر زندگی که در این بحران از دست رفته است ناراحتم.

وی در ابتدای همه گیری کرونا افتخار می کرد که با بیماران کرونایی در بیمارستان ها دست می دهد و حالا اذعان می نماید که برایش سخت است غم و اندوه این آمار تیره و شوم را بر زبان بیاورد.

وزیر بهداشت انگلیس هم با قربانیان کرونا در این کشور و بازماندگان آن ها ابراز همدردی نموده و گفت: در پس این آمارهای دلخراش دوستان، خانواده ها و همسایگان قرار دارند.

امید انگلیس که در حال حاضر موج سوم کرونا را تجربه می نماید برای بهبود اوضاع تنها نتیجه گیری از طرح واکسیناسیون گسترده است و به سرعت به این فرایند ادامه می دهد. بر اساس اطلاعات اعلام شده حدود 6.8 میلیون نفر تا به حال در انگلیس اولین دوز واکسن کرونا را دریافت نموده اند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی ابزار ایرانی بخوانید. (کلیک کنید)

از ابتدای امسال میلادی قرنطینه سختگیرانه ای در انگلیس اعمال شده است .کریس وستی، مشاور پزشکی دولت انگلیس اعلام نموده که مدت طولانی به طول می انجامد تا آمار مرگ و میرها به صورت قابل توجهی کاهش یابد. به گفته وی احتمالا تعداد نسبتا بالای دیگری از مرگ و میرها بر اثر این بیماری اتفاق خواهد افتاد. در هفته گذشته به صورت میانگین هر روز حدود 1200 نفر بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را در انگلیس از دست دادند. رهبر اپوزیسیون انگلیس و رئیس حزب کارگر نقطه عطف عبور مرگ های کرونایی از مرز 100 هزار نفر را یک تراژدی ملی عنوان نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی ابزار ایرانی بخوانید. (کلیک کنید)

بیمارستان ها در بسیاری مناطق این کشور تحت فشار بالایی قرار دارند و در حال حاضر بیماران کرونایی بسیار زیادی و بیش از هر زمان دیگری در این بحران به دستگاه تنفسی احتیاج دارند. شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس به بیش از 3.7 میلیون نفر رسیده است.

اولین مورد مرگ کرونایی در انگلیس در 5 ماه مارس سال 2020 ثبت شد و در آن موقع مقامات تصور می کردند دادن تلفاتی به زیر 20 هزار نفر نتیجه خوبی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آمار بالای مرگ ومیرهای کرونایی در انگلیس، جانسون: مسئولیت همه چیز را بر عهده می گیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار بالای مرگ ومیرهای کرونایی در انگلیس، جانسون: مسئولیت همه چیز را بر عهده می گیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید