هوش مصنوعی

چرا دوربین گلکسی S24 الترا ناامیدکننده بود؟

یک شایعه نگران کننده در مورد سامسونگ گلکسی s24 الترا به حقیقت پیوسته است و کاربران خود را نگران کرده است.

8 بهمن 1402

هوش مصنوعی درمان پزشکی را متحول می نماید اما در استفاده از آن باید احتیاط کرد

دو کمیته اخلاق پزشکی در فرانسه می گویند که توسعه هوش مصنوعی (AI) در حوزه سلامت در آینده می تواند کیفیت تشخیص های پزشکی را تا حد زیادی بهبود بخشد، اما از این فناوری باید محتاطانه استفاده گردد و لازم است که تحت کنترل انسان باقی بماند.

24 دی 1401

لزوم توجه به ارزش های اخلاقی و انسانی در هوش مصنوعی

هیات علمی پژوهشکده مطالعات فناوری گفت: یکی از موضوعات مهمی که باید در تطبیق برنامه ها و الگوبرداری در زمینه هوش مصنوعی مدنظر قرار گیرد ارزش های اخلاقی و انسانی است.

17 خرداد 1401

3 کلید اصلی امنیت سایبری در سال 2021

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، در سال 2021 ما با حملات سایبری مختلفی روبرو هستیم و به دنبال آموزه هایی هستیم که بتوانیم آسیب پذیری های سایبری را کاهش دهیم.

31 اردیبهشت 1400

فرآیند قیمت گذاری، فروش و نظارت بر قیمت ها در خبرنگاران

خبرنگاران از دو بستر برای فروش کالا استفاده می نماید؛ 1 - خرده فروشی (Retail) 2 - مارکِت پِلِیس یا بازارگاه (Marketplace) که روش های متداول در تمامی شرکت های تجارت الکترونیک جهان از جمله آمازون، علی بابا و جی دی (JD) در چین، فلیپ کارت هندوستان، سوک در امارات متحده عربی...

16 آذر 1399

بنیانگذاران خبرنگاران از تمرکز بر بهبود تجربه فروشندگان فعال در این پلتفرم مارکت پلیس خبر دادند

چهارمین گردهمایی سالیانه کسب وکارهای فعال در خبرنگاران، 6 آبان 1399 برگزار شد. این دوره برخلاف سه دوره قبل، به دلیل همه گیری ویروس کرونا به صورت آنلاین و با حضور تعدادی از فروشندگان دیجی کالا برگزار شد.

8 آذر 1399