13 فیلم و سریال جهان مارول که سال های آینده انتظار دیدن شان را داریم

به گزارش ابزار ایرانی، استودیوی مارول اخیرا در نمایشگاهی تریلرهای تازه و هیجان انگیزی از آثار خود ارائه کرد که نگاهی کوتاه به فیلم ها و سریال های آینده دنیای سینمایی مارول دارند. استودیو در قالب این تریلرها به جزئیات تازه دنیای خود اشاره داشت.

13 فیلم و سریال جهان مارول که سال های آینده انتظار دیدن شان را داریم

استودیوی مارول در کامیک کان سن دیگو نقشه راه نسبتا بزرگی برای حماسه چندجهانی ارائه و روایت تازه فازهای 4، 5 و 6 را بیان نمود. این حماسه شامل دو فیلم تازه از انتقام جویان است که سال 2025 اکران خواهند شد. با این حال، مارول در این نمایشگاه تصمیم گرفت تا تمرکز بیشتری بر آثار سال های 2023 و 2024 داشته باشد و استعدادهای تازه پروژه های آینده خود را در آن ها به نمایش بگذارد.

مارول به صراحت گفت که در سال های آینده کمبودی در محتوای این جهانی سینمایی وجود نخواهد داشت. آن ها از سریال ها و فیلم هایی مانند پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه، مرد مورچه ای و زنبورک: قلمرو کوانتومی، کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی، صاعقه ها، فصل دوم لوکی، دردویل: تولد دوباره، تهاجم مخفی، گرگینه شب و بسیاری از آثار دیگر رونمایی کردند و هر کدام از این آثار حداقل یک به روزرسانی یا یک ویدیوی انحصاری خاص داشتند. انتظارات پیرامون این جهانی سینمایی بسیار بالاست. پس با هم تمام فیلم ها و سریال هایی را که مارول به تازگی به آن ها پرداخته بررسی می کنیم.

13. پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه (Black Panther: Wakanda Forever)

  • کارگردان: رایان کوگلر
  • بازیگران: تنوک هورتا، لتیتیا رایت، دومینیک تورن
  • تاریخ انتشار: 11 نوامبر 2022 (1 آذر 1401)

کارمان را با پلنگ سیاه: واکاندا برای همیشه آغاز می کنیم که در نوامبر آینده منتشر می شود و در آن، ملت واکاندا علی رغم شرایط بغرنج خود از ویبرانیوم ارزشمندش در برابر سایر نیروهای جهان محافظت خواهد کرد. این تریلر تازه هم چنین نمور با بازی تنوک هورتا را در حال نبرد با امباکو با بازی وینستون دوک نشان می دهد.

12. آیرون هارت (Iron Heart)

  • خالق: چیناکا هوج
  • بازیگران: دومینیک تورن، آنتونی راموس، شیا کولی

در این نمایشگاه از لوگوی تازه سریال آینده مارول، آیرون هارت با بازی دومینیک تورن در نقش ریری ویلیامز، رونمایی و هم چنین تعیین شد که رایان کوگلر، کارگردان پلنگ سیاه، تهیه کننده اجرایی این سریال خواهد بود که داستان آن پیرامون نقش آینده آیرون هارت در واکاندا برای همیشه روایت می شود. ویدیوهای انحصاری این سریال بر تحصیل او در ام آی تی تمرکز دارند و نشان دادند که آنتونی راموس نقش شخصیت شرور جادویی معروفی به نام هود را بازی خواهد کرد.

11. مرد مورچه ای و زنبورک: قلمرو کوانتومی (Ant-Man and the Wasp: Quantumania)

  • کارگردان: پیتون رید
  • بازیگران: کاترین نیوتون، جاناتان میجرز، بیل مورای
  • تاریخ انتشار: 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401)

مرد مورچه ای و زنبورک هم ویدیوی اختصاصی خود را در این نمایشگاه داشت که درباره ماجراجویی تازهی در قلمرو کوانتومی بود. این کلیپ نه تنها شخصیت بیل مورای را که معتقد بود جانت ون داین مرده است، نشان می دهد، بلکه در آن کانگ فاتح با بازی جاناتان میجرز را می بینیم که در پی راضی کردن اسکات لانگ برای شرکت در یک سرقت در خود قلمرو کوانتومی است. هم چنین تعیین شد که فیلم بعدی مرد مورچه ای مستقیما با فیلم انتقام جویان: سلسله کانگ در سال 2025 ارتباط دارد.

10. گرگینه شب (Werewolf by Night)

  • کارگردان: مایکل جیانیکو
  • بازیگران: گائل گارسیا برنال، جک راسل، لورا دانای

مارول با انتشار تریلر کاملا تازهی برای عموم مردم، طرفداران خود را با گرگینه شب، پروژه ویژه استودیوی مارول که در 7 اکتبر در دیزنی پلاس منتشر می شود آشنا کرد. گائل گارسیا برنال در نقش گرگینه شب، جک راسل در نقش السا بلاداستون و لورا دانای در نقش شکارچی هیولا در این سریال بازی خواهند کرد. گرگینه شب به کارگردانی مایکل جیاکینو، یک پروژه واقعا منحصر به فرد در جهانی سینمایی مارول و یک داستان ترسناک یک پارچه و سیاه و سفید خواهد بود (که در آن، شخصیت موجود باتلاقی برای اولین بار در جهانی سینمایی مارول حضور خواهد یافت).

9. تهاجم مخفی (Secret Invasion)

  • خالق: کایل بردستریت
  • بازیگران: امیلیا کلارک، بن مندلسون، ساموئل ال جکسون
  • تاریخ انتشار: 2023

استودیوی مارول هم چنین اولین تریلر سریال تهاجم مخفی با بازی ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل، دان چیدل در نقش ماشین جنگی، بن مندلسون در نقش تالوس و هم چنین امیلیا کلارک و اولیویا کولمن را در نقش هایی تازه منتشر کرد. فیوری مدیر سابق شیلد با بازگشت به زمین در یک توطئه بزرگ از سوی بیگانگانی به نام اسکرال ها که قادر به تغییر شکل و شمایل خود هستند گرفتار می شود. مجموعه تهاجم مخفی در اوایل سال 2023 پخش خواهد شد.

8. جنگ های زرهی (Armor Wars)

در این نمایشگاه از لوگوی تازه جنگ های زرهی پرده برداری و هم چنین تایید شد که این سریال (که به طور قابل توجهی در کامیک کان سن دیگو غایب بود) هنوز در جهانی سینمایی مارول جریان دارد. چیدل بیان نمود که جنگ های زرهی درست پس از وقایع تهاجم مخفی روایت می شود. فیلم برداری این سریال در سال 2023 آغاز می شود.

7. فصل 2 لوکی (Loki Season 2)

  • خالق: مایکل والدرون
  • بازیگران: تام هیدلستون، سوفیا دی مارتینو، جاناتان مبجرز
  • تاریخ انتشار: 2023

بازیگران فصل 2 لوکی به همراه کی هوی کوان که نقش یکی از ماموران سازمان واریانس زمان را بازی می کند، در این نمایشگاه حضور داشتند. هم چنین تعیین شد که کانگ فاتح بعد از قسمت انتهای فصل 1 که در آن تسلط کانگ بر سازمان واریانس زمان تعیین شد، حضور گسترده ای در ادامه سریال خواهد داشت. ویدیو اختصاصی فصل 2 لوکی، این خدای شیطنت را در سراسر واقعیت های چندجانبه نشان می دهد و شاید این سریال پیچیدگی بیشتری در زمینه چندجهانی نسبت به دکتر استرنج 2 داشته باشد. فصل 2 لوکی در تابستان 2023 منتشر می شود.

6. چهار شگفت انگیز (Fantastic Four)

متاسفانه هنوز چیز زیادی درباره چهار شگفت انگیز در سال 2025 فاش نشده است. بسیاری امیدوار بودند که حداقل بازیگران این داستان معرفی شوند اما تنها چیزی که کوین فایگی، رئیس استودیوی مارول به اشتراک گذاشت، این بود که مت شکمن خالق وانداویژن کارگردان این فیلم خواهد بود. امیدواریم که به زودی بازیگران فیلم اولین خانواده مارول تعیین شوند.

5. اکو (Echo)

  • خالق: ماریون دایر
  • بازیگران: آلاکوا کاکس، چارلی کاکس، وینسنت دونوفریو
  • تاریخ انتشار: 2023

تریلر اختصاصی سریال اکو هم جزو ویدیوهای این نمایشگاه بود و بازگشت کینگ پین یا همان وینسنت دیونوفریو را تایید کرد. مایا لوپز در انتهای سریال هاوک آی به سر او شلیک کرد اما به نظر می رسد که ویلسون فیسک همچنان زنده و سالم است (البته پوششی بر روی زخم چشمش دارد). اکو پس از انتها فیلم برداری، در تابستان 2023 پخش خواهد شد.

4. دردویل: تولد دوباره (Daredevil: Born Again)

  • خالقان: مت کورمن، کریس اورد
  • بازیگران: چارلی کاکس، وینسنت دونوفریو
  • تاریخ انتشار: 2024

در این نمایشگاه هم چنین از لوگوی تازه سریال دردویل با حضور چارلی کاکس رونمایی شد. او هیجان و اشتیاق خود را برای این سریال 18 قسمتی با تماشاگران به اشتراک گذاشت. مت مورداک با بازی کاکس پس از اولین حضور رسمی خود در جهانی سینمایی مارول در فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست قرار است در قسمتی از سریال شی هالک: وکیل دادگستری نیز حضور یابد و در آن جا برای مبارزه با گروهی از اراذل و اوباش با شی هالک همکاری کند.

3. کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی (Captain America: New World Order)

  • کارگردان: جولیوس اونا
  • بازیگران: سباستین استن، آنتونی مکی، کارل لومبلی
  • تاریخ انتشار: 3 می 2024 (14 اردیبهشت 1403)

لوگوی تازه فیلم کاپیتان آمریکا: نظم نوین جهانی نیز با حضور سم ویلسون با بازی آنتونی مکی به نمایش درآمد و هم چنین تعیین شد که تیم بلیک نلسون در نقش لیدر و 14 سال پس از اشاره به نام و شخصیت او در فیلم هالک شگفت انگیز در سال 2008 به جهانی سینمایی مارول بازخواهد گشت. هم چنین کارل لومبلی در نقش آیسیا بردلی، اولین ابرسرباز سیاهپوست که در فیلم فالکون و سرباز زمستان معرفی شد به همراه خواکین تورس با بازی دنی رامیرز به عنوان فالکون تازه جهانی سینمایی مارول، در این فیلم حضور دارند. علاوه بر این ها یک ابرجاسوس جهش یافته تازه نیز در فیلم آینده کاپیتان آمریکا معرفی خواهد شد.

2. صاعقه ها (Thunderbolts)

  • کارگردان: جیک شریر
  • بازیگران: فلورنس پیو، سباستین استن، جولیا لوئیس درایفوس
  • تاریخ انتشار: 24 جولای 2024 (3 مرداد 1403)

استودیوی مارول هم چنین بازیگران و همه 7 عضو تیم صاعقه ها در سال 2024 را معرفی کرد. فلورنس پیو در نقش یلنا بلووا و سباستین استن در نقش سرباز زمستان یا گرگ سفید در این فیلم حضور دارند و شروران سابقی مانند نگهبان سرخ، مامور ایالات متحده، تسک مستر و گوست به آن ها خواهند پیوست و احتمالا همه آن ها به واسطه والنتینا الگرا دی فونتاین با بازی جولیا لوئیس درایفوس در قالب یک تیم دور هم جمع می شوند. فیلم برداری فیلم صاعقه ها در سال 2023 آغاز خواهد شد.

1. مارول ها (The Marvels)

  • کارگردان: نیا داکوستا
  • بازیگران: بری لارسون، ایمان ولانی، پارک سو جون
  • تاریخ انتشار: 28 جولای 2023 (7 مرداد 1403)

آخرین ویدیویی که در نمایشگاه پخش شد متعلق به مارول ها، دنباله کاپیتان مارول با حضور کارول دانورز بود که با خانم مارول کامالا خان و مونیکا رمبو همکاری می کند. این تریلر نشان می دهد که بنا به دلایلی، هر بار که این 3 قهرمان جهانی سینمایی مارول از قدرت خود استفاده می کنند جایشان با یک دیگر عوض می شود (مانند اتفاقی که در صحنه پس از تیتراژ فیلم خانم مارول دیدیم). نیک فیوری در این فیلم نیز حضور دارد. مارول ها به کارگردانی نیا داکوستا در جولای 2023 به سینماها می آید.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "13 فیلم و سریال جهان مارول که سال های آینده انتظار دیدن شان را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "13 فیلم و سریال جهان مارول که سال های آینده انتظار دیدن شان را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید