پیغام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک

به گزارش ابزار ایرانی، تلفن های بیسیم به واسطه قابل جا به جایی بودن و حرکت در هنگام مکالمه، خیلی سریع جای تلفن های رومیزی را گرفتند.

پیغام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک

به گزارش گروه بازرگانی ابزار ایرانی، تلفن های بیسیم به واسطه قابل جا به جایی بودن و حرکت در هنگام مکالمه، خیلی سریع جای تلفن های رومیزی را گرفتند. اما بعدها دیگر فقط حرکت در هنگام مکالمه برای تثبیت جایگاه این تلفن ها کافی نبود و به همین دلیل، سازندگان تلفن های بیسیم امکانات و قابلیت های مختلفی را به این گوشی ها اضافه نمودند. یکی از مهم ترین رجحان های تلفن های بیسیم نسبت به دستگاه های تلفن رومیزی، پیام گیر یا منشی تلفنی است که در ادامه به معرفی آن خواهیم پرداخت.

اگرچه بسیاری از تلفن های بیسیم دارای قابلیت منشی تلفنی یا همان پیام گیر می باشند؛ با اینحال اگر می خواهید خیالتان از این قابلیت راحت باشد؛ ما به شما تلفن بی سیم پاناسونیک را پیشنهاد می کنیم. این تلفن ها علاوه بر کیفیت و دوام بسیار بالایی که دارند؛ از تمامی قابلیت هایی که از یک گوشی بیسیم انتظار دارید نیز برخوردار می باشند. ایده آل گستر کنندگی پاناسونیک خدمات فروش و تعمیر تلفن بیسیم پاناسونیک را ارائه می کند که می توانید با خیال راحت از آن استفاده نمایید.

پیام گیر چیست ؟

قابلیت منشی تلفنی یا پیام گیر باعث می شود که شما هیچ تماسی را از دست ندهید. به بیانی ساده تر، در صورتی که دستگاه تلفن ثابت شما، دارای پیام گیر باشد؛ زمانی که شما توانایی پاسخ دادن به یک تماس را نداشته باشید؛ فردی که با شما تماس گرفته است می تواند پیام خود را برای شما بگذارد. منشی تلفنی دستگاه تلفن ، پیام فرد را ذخیره می کند تا شما در فرصتی مناسب به آن گوش داده و در صورت نیاز پاسخ دهید.

پیام گیر یک تلفن بیسیم، بسته به مدل آن می تواند تعداد مشخصی از پیام ها را با زمانی تعیین شده ذخیره نماید. برای مثال ممکن است پیام گیر یک تلفن، بتواند پیام ها را تا حدبیشتر 20 دقیقه ضبط نماید؛ در حالی که منشی تلفنی دستگاه دیگری توانایی ذخیره پیام های 30 دقیقه ای را نیز داشته باشد. مدل KX-TG6671 می تواند تا 18 دقیقه پیام را ضبط نماید در حالی که این عدد در مدل KX-TG6821 به 30 دقیقه خواهد رسید

تقریبا بیشتر تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای پیام گیر می باشند. البته برای استفاده از این قابلیت، باید با اعمال برخی تنظیمات بر روی دستگاه تلفن، آن را فعال نمایید. زمانی که پای تنظیمات و فعالسازی وسط می آید؛ ممکن است بسیاری از افراد گمان کنند که با یک سری کد پیچیده و عملیات چند مرحله ای طرف هستند. اما تنظیمات پیام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک بسیار آسان بوده و چند دقیقه بیشتر وقت شما را نمی گیرد.

در صورتی که تلفن بیسیم خود را از شرکت ایده آل گستر کنندگی رسمی محصولات مخابراتی پاناسونیک در ایران خریداری نمایید؛ واحد پشتیبانی این مرکز کلیه مراحل فعالسازی پیام گیر دستگاه تلفن بیسیم را به شما آموزش خواهند داد. با اینحال در صورتی که همچنان در راه اندازی این قابلیت با مشکل رو به رو هستید؛ ادامه این مقاله را از دست ندهید.

فعال کردن پیام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک

در صورتی که تلفن بیسیم شما، دارای یک تلفن رومیزی نیز باشد؛ می توانید هم بر روی گوشی بیسیم و هم بر روی دستگاه پایه، اقدام به فعال کردن پیام گیر نمایید. اگر تلفن بیسیم شما دارای قابلیت پیام گیر باشد؛ بر روی دستگاه پایه کلیدی با عنوان Answering ON قرار داده شده است. با فشردن این کلید، پیام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک فعال خواهد شد. اما همه تلفن های بیسیم پاناسونیک دارای دستگاه تلفن رومیزی نیستند؛ بنابراین فعال کردن پیام گیر به وسیله گوشی بیسیم از اهمیت بیشتری برای کاربران برخوردار می باشد:

برای اینکه بتوانید به قابلیت پیام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک دسترسی داشته باشید؛ باید گوشی بیسیم را برداشته و مراحل زیر را دنبال نمایید:

ابتدا دکمه Menu را بر روی گوشی بیسیم فشار دهید. با این کار شما وارد منوی تلفن شده اید و اکنون باید با اسکرول کردن گزینه های مختلف این قسمت، در نهایت گزینه Answering Device را انتخاب نمایید. در این قسمت شما می توانید با انتخاب شرایط Answer ON پیام گیر را فعال کنید. در صورتی که بخواهید آن را غیر فعال کنید؛ باید در همین قسمت Answer OFF را انتخاب کنید.

زمانی که شما منشی تلفنی را فعال کنید؛ علامت روشن بوده پیام گیر بر روی صفحه نمایش گوشی بیسیم و دستگاه پایه به نمایش درخواهد آمد. حال زمانی که فردی با شما تماس بگیرد؛ پیامی به عنوان خوش آمدگویی برای وی پخش خواهد شد و بعد از شنیدن پیام، فرد می تواند برای شما پیام بگذارد.

چگونه پیام های موجود در پیام گیر را گوش دهیم ؟

برای اینکه بتوانید به پیام هایی که بر روی پیام گیر دارید گوش دهید؛ باید بر روی دستگاه پایه دکمه MESSAGE/2WAY REC را فشار دهید. در این صورت پیام جدیدی که دریافت کرده اید را خواهید شنید (اگر شما پیام جدیدی نداشته باشید؛ دستگاه شروع به پخش پیام های قدیمی خواهد کرد). در این شرایط با انتخاب گزینه Previous می توانید یک پیام را دوباره گوش دهید؛ با Next به پیام بعدی بروید و با Stop پخش پیام ها را متوقف نمایید.

اگر قصد دارید پیام خود را بر روی گوشی بیسیم گوش دهید؛ باید دوباره به منوی Answering Device رفته و اینبار گزینه Play New Message را انتخاب کنید. همچنین در همین قسمت می توانید با انتخاب Play All Message تمامی پیام های موجود در پیام گیر را گوش دهید.

بعد از شنیدن هر پیام و در صورتی که بخواهید آن را حذف کنید، باید گزینه Erase را انتخاب کنید. در صورتی که می خواهید تمامی پیام های خود را حذف کنید؛ در منوی Answering Device به دنبال Erase All Message بگردید.

درباره خطای بررسی سیم تلفن در گوشی پاناسونیک و راه چاره رفع آن در فرارو بخوانید.

صدای پیام گیر

همانطور که اشاره شد؛ زمانی که پیام گیر فعال است و فردی با شما تماس می گیرد؛ یک پیام برای وی پخش شده و از وی می خواهد که پیام خود را بگذارد. این صدا به صورت پیش فرض در گوشی های بیسیم قرار داده شده است؛ اما ممکن است شما بخواهید صدای خودتان باشد که برای تماس گیرنده پخش شود. برای اینکار شما ابتدا باید صدای مورد نظرتان را ضبط کرده و سپس تنظیمات پیام گیر را تغییر دهید:

برای ضبط صدا، دوباره به منوی Answering Device بازگردید و اینبار به دنبال گزینه Greeting باشید. در این قسمت و بعد از انتخاب Record greeting دستگاه از شما خواهد پرسید که می خواهید صدای شما در کجا ضبط شود ؟ از بین گزینه های Greeting 1 یا Greeting 2 یک مورد را انتخاب کنید. حال تلفن از شما سوالی تحت عنوان Record New ? خواهد پرسید. گزینه Yes را انتخاب کرده و شروع به صحبت نمایید.

زمانی که صحبت کردن شما تمام شده و پیام را تایید نمودید؛ تلفن بیسیم این پیام را به عنوان صدای خوش آمد گویی برای افرادی که با شما تماس می گیرند؛ پخش خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پیغام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک" امتیاز دهید

3 کاربر به "پیغام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک" امتیاز داده اند | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام گیر تلفن بیسیم پاناسونیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید