سرانجام موفقیت آمیز اولین تورنمنت در دوران کرونا، روسیه قهرمان شد

به گزارش ابزار ایرانی، این دوره از مسابقات که از روز آدینه دوم آبان ماه با حضور 405 جودوکار از 61 کشور به میزبانی مجارستان در شهر بوداپست شروع شده بود در نهایت با قهرمانی روس ها انتها یافت. در فاصله نزدیک به 270 روز تا بازی های المپیک جودوکاران روسیه نشان دادند که برای موفقیت در این بازی ها برنامه های زیادی دارند.

سرانجام موفقیت آمیز اولین تورنمنت در دوران کرونا، روسیه قهرمان شد

در مجموع روسیه با 5 طلا، 4 نقره و یک برنز عنوان نخست را کسب کرد. فرانسه با دو طلا، سه نقره و دو برنز در جای دوم ایستاد و ترکیه با دو طلا سوم شد. در مجموع 25 کشور حداقل یک مدال کسب کردند و 35 کشور از 61 کشور ثبت نام شده با حداقل 8 مقام برتر به خانه برگشتند.

سایت رسمی فدراسیون دنیای در خصوص این مسابقات نوشت: جودو ورزش متنوعی است که بار دیگر ثابت کرد می تواند با هر شرایطی سازگار گردد. از نظر سازماندهی پس از این سه روز برگزاری تحت فشار پروتکل های بهداشتی، می توان موفقیت گرند اسلم مجارستان را تأیید کرد.

دکتر لیزا آلان مدیر مسابقات IJF در این مورد گفت: این یک رویداد چالش برانگیز بود. صادقانه بگویم، تمام مسابقات تور دنیای جودو IJF چالش برانگیز است ، زیرا ما همواره تمام کوشش خود را می کنیم تا همه چیز عالی باشد و همواره باید با شرایط سازگار شویم. شرایط بهداشت فعلی در سراسر دنیا این مسئله را پیچیده تر نموده است و ما هفته هاست که بی وقفه در کوششیم تا گرند اسلم مجارستان را با موفقیت به خاتمه برسانیم و این مهم نیز حاصل شد. به طور قطع می توانم بگویم که اینجا همه چیز خوب بود و ما می خواهیم از فدراسیون جودو مجارستان برای کوشش و همکاری عالی آنها، چه قبل و چه در طول این رویداد، تشکر کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سرانجام موفقیت آمیز اولین تورنمنت در دوران کرونا، روسیه قهرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام موفقیت آمیز اولین تورنمنت در دوران کرونا، روسیه قهرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید