وجود اتاق مادر و کودک در فرودگاه های آمریکا الزامی شد

به گزارش ابزار ایرانی، وجود اتاق های مادر و کودک برای حفظ حریم خصوصی مادران در زمان شیردهی به نوزادان شان در فرودگاه های آمریکا، الزامی شد.

وجود اتاق مادر و کودک در فرودگاه های آمریکا الزامی شد

مسافرت با نوزاد تازه متولدشده برای خیلی از مادران یک شرایط تنش زا است و اگر مادرها نتوانند فضایی خصوصی در فرودگاه ها پیدا نمایند، می تواند به یک بحران برای آن ها تبدیل بگردد. مادرها اگر به کمی حریم خصوصی احتیاج داشته باشند مجبور هستند که در سالن های سرویس های بهداشتی به نوزاد خود شیر بدهند؛ در حالی که این گونه مکان ها اصلا محیطی راحت یا بهداشتی نیست.

اکنون، به لطف قانون تازهی که ابتدای همین ماه به اجرا عایدی، شرایطی در فرودگاه های آمریکا فراهم شد تا مادران دیگر نگران این موضوع نباشند. قانون فرودگاه های مهربان برای مادران بخشی از قانون اعطای مجدد مجوز هواپیمایی فدرال 2018 است که همه فرودگاه های بزرگ و میانه را ملزم می نماید تا فضای اختصاصی در هر ترمینال خود برای شیردهی مادران به نوزادان شان در نظر بگیرند. اتاق مادر و کودک باید در قابل قفل شدن، یک میز، پریز برق و امکان دسترسی برای مادران دارای معلولیت داشته باشد.

مونا لیزا هاملین، رئیس کمیته تغذیه با شیر مادر آمریکا (USBC)، در بیانیه ای گفت:

هیچ کس تاخیر را دوست ندارد، ولی صرف کمی زمان بیشتر در فرودگاه ها برای مادران شیرده به معنی یافتن مکانی برای شیر دادن به نوزادان یا پذیرفتن ریسک کم شدن موجودی شیر یا حتی فاسد شدن آن باشد.

آملیا اسمیت، مدیر اجرایی موقت USBC، می افزاید:

فرودگاه ها فقط یکی از محیط های بسیاری هستند که مردم در آن ها با چالش هایی برای یافتن یک فضای تمیز و خصوصی برای شیر دادن یا شیر دوشیدن روبرو هستند... قوانین تازه یاری می نمایند که اطمینان حاصل کنیم که همه مسافران شیرده، مسافرتی آسوده را تجربه می نمایند.

این قانون تازه، بخشی از مأموریت وسیع دولت برای مناسب ترسازی فرودگاه ها برای مادران مسافر شیرده است که به فاصله کمی پس از تصویب قانون BABES در سال گذشته مطرح می گردد؛ قانون BABES، مامورین TSA را ملزم به گذراندن آموزش های حین خدمت می نماید تا با تجهیزات شیردهی که مسافران با خود حمل می نمایند، آشنا بشوند.

منبع: کجارو / matadornetwork.com

به "وجود اتاق مادر و کودک در فرودگاه های آمریکا الزامی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وجود اتاق مادر و کودک در فرودگاه های آمریکا الزامی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید