هتل های خرم آباد مناسب برای اقامت

به گزارش ابزار ایرانی، خرم آباد که می رویم باید کجا اقامت کنیم؟ خرم آبادی که شهر آبشارهای ایران است و هوا که گرم و معتدل تر شود، موسم سفر به آن هم از راه می رسد و دغدغه ای به نام محل اقامت هم به وجود می آید. برخی از هتل های خرم آباد امکانات مناسبی دارند و جدا از آن قیمت شان هم می ارزد به یکی چند شب ماندن در آنها.

هتل های خرم آباد مناسب برای اقامت

هتل آزادی خرم آباد

هتل آزادی همه ویژگی های یک هتل خوب را داراست. 4 ستاره دارد، نوساز است. و برای آنهایی که می خواهند به جاذبه های گردشگری خرم آباد مثل قلعه فلک الافلاک نزدیک باشند، در بین هتل های خرم آباد مناسب است. از آنجایی که هتل در سال 1396 شروع به کار کرده اتاق های تر و تمیزی هم دارد. رستوران و کافی شاپ هتل همیشه به راه است و اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی میتواند خیال شما را از بابت آپلود عکس های سفر خاطر جمع کند. هتل آزادی با داشتن پارکینگ کار آنهایی را که با ماشین شخصی شان به خرم آباد سفر کرده اند را هم آسان می کند.

قیمت اتاق دو تخته تویین این هتل 170 هزار تومان است.

هتل جهانگردی

در سفر به خرم آباد اگر بخواهید در جایی خرم و باصفا و در کنار دریاچه ای اقامت داشته باشید که هروقت خواستید بروید کنارش و آب و هوایی عوض کنید و قدم بزنید، هتل جهانگردی خرم آباد که به دلیل همجوار بودن با دریاچه سراب کیو به این نام خوانده می شود، گزینه ایده آلی ست. هتل جهانگردی هتلی ست 3 ستاره که 18 سویئت و دو ویلا دارد که در محوطه سرسبز آن واقع شده اند. این سوئیت ها همگی مبله هستند و آشپزخانه هم دارند. اگرچه رستوران خود هتل نیز غذاهای خوشمزه ای برای مهمانانش تدارک میبیند.

قیمت اتاق دو تخته این هتل 141 هزار تومان است.

هتل رنگین کمان

یکی دیگر از هتل های خرم آباد، مناسب برای اقامت، هتل رنگین کمان است. هتل رنگین کمان در مجتمع تجاری تفریحی ای به همین نام واقع شده و 4 ستاره دارد. در سال 1392 افتتاح شده و در 9 طبقه دارای 37 اتاق و سویئت است. 5 دقیقه که با ماشین بروید به قلعه فلک الافلاک می رسید. و از آنجایی که در خود هتل امکانات تفریحی مثل مرکز خرید و شهربازی نیز هست، نیاز به رفتن به راه های خیلی دور نیز نیست. می توانید از رستوران گردان هتل که در طبقه آخرش واقع شده شهر را ببینید. و وقتی هوا خوب است در رستوران تابستانی اش غذا را صرف کنید.

قیمت اتاق دو تخته این هتل 181 هزار تومان است.

منبع: اسنپ تریپ

به "هتل های خرم آباد مناسب برای اقامت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های خرم آباد مناسب برای اقامت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید