موفقیت دو ایرانی در دوره مدرسین فدراسیون جهانی تکواندو

به گزارش ابزار ایرانی، این دوره با حضور 210 نماینده از 30 کشور طی روزهای پنجم تا نهم آبان ماه به مدت چهار روز به صورت آنلاین از سوی کمیته آموزش فدراسیون جهانی برگزار شد. از ایران نیز سه مربی حضور داشتند که در نهایت، حافظ مهدوی رئیس کمیته داوران و هادی افشار از قهرمان با اخلاق و تحصیلکرده سابق تیم ملی که مدال نقره مسابقات جهانی 2001 را در کارنامه دارد دوره فوق را با موفقیت پشت سر گذاشتند. محمد امین نامجو توفیقی در دوره فوق نداشت.

موفقیت دو ایرانی در دوره مدرسین فدراسیون جهانی تکواندو

برای حضور در این دوره نفرات متقاضی پس از ارسال مدارک و یک گزارش به زبان انگلیسی و تایید فدراسیون جهانی در کلاس شرکت کردند. در جریان کلاس نیز دروسی از قبیل روانشناسی، تاریخچه تکواندو، قوانین داوری، نحوه امتیازبندی مسابقات جهانی، اصول مربیگری و… تدریس شد.

در نهایت آزمون دوره فوق در دو بخش نوشتاری و تصویری برگزار شد. در بخش اول نفراتی که پیروز به کسب 80 درصد امتیازات آزمون نوشتاری شدند به مرحله بعد راه پیدا کرده و می بایست در بخش تصویری به سوالات آزمون گیرنده به صورت آنلاین پاسخ می دادند.

مهدوی و افشار با پیروزیت در این دوره به مدرک مدرس رسمی فدراسیون جهانی را بدست آورده و در صورت دعوت از سوی WT می توانند دوره های مختلف را تدریس نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "موفقیت دو ایرانی در دوره مدرسین فدراسیون جهانی تکواندو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت دو ایرانی در دوره مدرسین فدراسیون جهانی تکواندو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید