مهاجری: به تیمم افتخار می کنم اما با یک گل بهار نمی گردد

به گزارش ابزار ایرانی، سرمربی نفت مسجدسلیمان می گوید پیروزی برابر ذوب آهن در اصفهان کار سختی بود اما بازیکنانش پیروز به این مهم شدند.

مهاجری: به تیمم افتخار می کنم اما با یک گل بهار نمی گردد

به گزارش ابزار ایرانی، رضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل ذوب آهن اظهار کرد: به بچه های تیمم و مجموعه باشگاه خسته نباشید می گویم. امروز افتخار کردم با این مجموعه کار می کنم. امروز مزد کوشش مان را گرفتیم. این بچه ها خواستند و خوشحالم پیروز شدیم. یک بغض در گلوی قوم بختیاری و شهر مسجدسلیمان بود و ما توانستیم دل شان را شاد کنیم اما این سرانجام کار نیست و با یک گل بهار نخواهد شد. 6 بازی داریم که باید ادامه دهیم.

او ادامه داد: در نیمه اول خوش شانس بودیم و علی محسن زاده دروازه ما را نجات داد. در نیمه اول مسائلی در خط دفاعی داشتیم که باید در ادامه این مسائل را حل کنیم. در نیمه دوم بهتر بودیم و سعی کردیم بازی را برای خودمان قابل پیش بینی کنیم. بعد از گلزنی بازی را حفظ کردیم و اگر شانس داشتیم گل های بیشتر هم می زدیم. بردن این ذوب آهن در اصفهان کار سختی است و خوشحالم این پیروزی را به دست آوردیم. نباید اعتماد به نفس کاذب به دست آوریم و باید بتوانیم سرمایه مردم مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. هنوز چیزی برای ما تمام نشده و امیدوارم با کوشش همه بردهای بعدی را به دست آوریم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان درباره قضاوت داو راین ملاقات گفت: من کمتر سعی می کنم درباره داوری صحبت کنم. داوران ما با حداقل ها دارند کار می نمایند و در همه جای جهان با امکانات بیشتر باز هم اشتباه وجود دارد. در ایران شرایط خوبی وجود ندارد و با این شرایط باید دست داوران را بوسید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مهاجری: به تیمم افتخار می کنم اما با یک گل بهار نمی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: به تیمم افتخار می کنم اما با یک گل بهار نمی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید