مانچینی: بازی خوبی مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم، وراتی می تواند در بازی با ترکیه ما را همراهی کند

به گزارش ابزار ایرانی، سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا از عملکرد شاگردانش در ملاقات محبت آمیز مقابل جمهوری چک ابراز رضایت کرد.

مانچینی: بازی خوبی مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم، وراتی می تواند در بازی با ترکیه ما را همراهی کند

به گزارش ابزار ایرانی، روبرتو مانچینی در پی فزونی 4 بر صفر شب گذشته (آدینه) شاگردانش مقابل جمهوری چک در ملاقاتی محبت آمیز که آخرین بازی تدارکاتی آتزوری پیش از مسابقات یورو 2020 بود، گفت: چیزی که می خواستم از شاگردانم در این ملاقات ببینم دقیقاً همان چیزی بود که در بازی آخر انجام داده بودیم، چون ما چند ماهی بود همدیگر را ندیده بودیم و پس از گذشت 10 دقیقه از زمان بازی دقیقاً کاری که باید می کردیم را انجام دادیم.

وی اضافه کرد: ما بازی خیلی خوبی را مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم، تیمی که به هیچ وجه نباید دست کم گرفته گردد. جمهوری چک تیمی قدرتمند، فیزیکی، سرعتی و فنی است. آنها اخیراً مقابل بلژیک که یکی از بهترین تیم های اروپاست، به نتیجه مساوی دست یافتند که به نظر من در آن بازی باید پیروز می شدند. به هر حال این آزمون خوبی برای ایتالیا بود. ما بازی خودمان را به نمایش گذاشتیم، حتی در زمان هایی که حریف با چهار بازیکن به ما فشار می آورد.

سرمربی ایتالیا که تیمش در هشت بازی متوالی به فزونی دست یافته و ضمن به ثمر رساندن 25 گل، دروازه اش را هم بسته نگه داشته، در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: همواره جا برای پیشرفت وجود دارد. ما تیم جوانی داریم که باید در تمامی جوانب پیشرفت کنیم.

مانچنینی در انتها درباره شرایط مصدومیت بازیکنانش گفت: ما هنوز احتیاج به انجام یک آزمایش دیگر داریم اما فکر می کنم سنسی به خانه بازخواهد گشت (به دلیل مصدومیت عضلانی بازی های یورو 2020 را از دست داد و جایش را ماتئو پسینا پُر خواهد نمود). لورنزو پلگرینی تقریباً ریکاوری نموده است. مارکو وراتی (از ناحیه زانو مصدومیت داشت) پیشرفت خوبی در ریکاوری اش داشته و به نظرم او قادر خواهد بود در بازی با ترکیه برای ما به میدان برود.

ایتالیا در گروه A یورو 2020 با تیم های سوئیس، ترکیه و ولز همگروه است و در اولین بازی خود در این رقابت ها در تاریخ 21 خرداد در استادیوم المپیکو شهر رم به مصاف ترکیه می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مانچینی: بازی خوبی مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم، وراتی می تواند در بازی با ترکیه ما را همراهی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانچینی: بازی خوبی مقابل جمهوری چک به نمایش گذاشتیم، وراتی می تواند در بازی با ترکیه ما را همراهی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید