امسال خبری از گلکسی S21 فن ادیشن 4G نخواهد بود

به گزارش ابزار ایرانی، اینطور که به نظر می رسد، سامسونگ نمی خواهد امسال مدل 4G گلکسی S21 فن ادیشن را تولید و راهی بازار کند، اما ظاهرا مدل دیگر آن باز هم با فناوری 5G در راه است.

امسال خبری از گلکسی S21 فن ادیشن 4G نخواهد بود

چند روزی می شود که شایعاتی مبنی بر وجود مدل 4G گلکسی S21 فن ادیشن منتشر می شود. سامسونگ دو سال قبل هم همین کار را انجام داد و گلکسی S20 فن ادیشن را در دو مدل 4G و 5G راهی بازار کرد. به همین خاطر انتظار می رفت امسال هم همین اتفاق رخ دهد و شرکت کره ای گلکسی S21 فن ادیشن را هم در یک مدل ارزان قیمت تر با فناوری 4G راهی بازار کند. اما خبر موثقی که به تازگی به دستمان رسیده، این شایعه را کاملا تکذیب کرده است.

گلکسی S21 فن ادیشن و به طور کلی گوشی های سری فن ادیشن سامسونگ واقعا در نزد کاربران محبوب هستند؛ دلیل این محبوبیت بالا هم عملکرد سخت افزاری عالی در کنار قیمت مناسبی است که برای آن ها در نظر گرفته شده تا بدین ترتیب کاربران با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد، صاحب گوشی های قدرتمندی شوند.

سامسونگ هم تا جایی که می تواند روی این گوشی ها مانور می دهد و آن ها را در مدل های مختلف راهی بازار می کند تا بلکه بتواند نظر مثبت کاربران را جلب کند. اما امسال ظاهرا تمام مدل های گلکسی S21 5G قرار است مبتنی بر فناوری 5G باشند. حداقل این چیزی است که با توجه به تصویر منتشر شده از کنسول گوگل پلی شاهد بودیم. در این لیست، 7 گوشی گلکسی S21 فن ادیشن لیست شده اند که تمام آن ها 5G هستند.

در این بین، گلکسی S21 فن ادیشن با شماره مدل SM-G990B، در واقع مدل اوریجینال این محصول به شمار میرود که در سال 2022 راهی بازار اروپا شد. اما به نظر می رسد شرکت کره ای می خواهد گلکسی S21 فن ادیشن را با سخت افزاری جدیدتر به فروش برساند. البته نباید انتظار داشته باشید این بروزرسانی سخت افزاری، کاملا گلکسی مورد نظر را دگرگون کند.

گلکسی S21 فن ادیشن را در واقع باید یک مدل ضعیف تر پرچم داران سری گلکسی S21 بدانیم که با هدف رقابت با گوشی های ارزشمند شرکت هایی نظیر اوپو، وان پلاس و ریلمی راهی بازار شده است. این گوشی در یک سری از بازارها با تراشه اسنپدراگون 888 به فروش می رسد اما در یک سری منطقه ها دیگر می توانید نسخه مجهز به اگزینوس 2100 آن را هم خریداری کنید.

این گوشی نمایشگری 6.4 اینچی از نوع +FHD دارد و از 256 گیگابایت حافظه داخلی و 8 گیگابایت حافظه رم هم بهره می برد. روی پنل پشتی این محصول شاهد سه دوربین هستیم که شامل 12 مگاپیکسلی اصلی و فوق عریض و 8 مگاپیکسلی تله فوتو می شوند. دوربین سلفی هم 32 مگاپیکسلی است تا بدین ترتیب از این حیث تفاوت خاصی بین این گوشی و گلکسی S20 فن ادیشن وجود نداشته باشد.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ

به "امسال خبری از گلکسی S21 فن ادیشن 4G نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امسال خبری از گلکسی S21 فن ادیشن 4G نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید