قیمت خودروهای آفرود در بازار

به گزارش ابزار ایرانی، طبیعت گردی و خودروهای آفرود در کشور هواداران زیادی دارد. البته به علت افزایش قیمت این خودروها و لوازم یدکی آنها در بازار کشور کمتر از خودروهای دیگر خرید و فروش می شوند.

قیمت خودروهای آفرود در بازار

قیمت بعضی از خودروهای آفرود در سایت های ثبت آگهی دیوار به توضیح زیر است:

خودروی لندکروز دیسکاوری11 مدل 2004 در محدوده قیمتی دو میلیارد تومان خرید و فروش می گردد.

البته مدل 2013 خودروی لندکروز4 به چهار میلیارد تومان نیز می رسد.

در سایت های ثبت آگهی، خودروی پاترول با توجه به سال فراوری خودرو قیمت متفاوتی دارد و قیمت آنها از 230 میلیون تا حدود 450 میلیون تومان در نوسان است. البته باید به این نکته توجه کرد که پاترول وزن بالایی دارد و لوازم یدکی و تعمیرکاران آن معمولا در بیشتر شهرها یافت می گردد. همه این ها باعث شده تا آفرودبازها، با صرف نظر کردن از معایب نیسان پاترول، آن را به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید در بازه قیمتی کم، بشناسند.

رونیز از دیگر خودروهای پرطرفدار آفرودبازها است. این خودرو نیز در بازه قیمتی 550 میلیون تومان تا 850 میلیون تومان در بازار خودروی کشور معامله می گردد.

کیا موهاوی 8 سیلندر نیز از خودروهای پرطرفدار است. البته این خودرو نسبت به رونیز و پاترول قیمت بالاتری دارد. این خودرو در بازه قیمتی یک میلیارد و 200 تا یک میلیارد و 600 میلیون تومان به فروش می رسد.

سوزوکی ویتارا نیز انتخاب خوبی برای همچین بازه قیمتی است. این خودرو از 700 میلیون تا 900 میلیون تومان قیمت دارد.

البته باید به این نکته نیز توجه کرد که رانندگی با خودروهای آفرود اصول زیادی دارد. رعایت نکردن این اصول می تواند باعث آسیب به محیط زیست گردد. به همین علت باید با یادگیری و کسب تجربه فراوان همراه باشد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو ابزار ایرانی بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت خودروهای آفرود در بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت خودروهای آفرود در بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید