فیس لیفت هیوندای پالیسید 2023 به نمایش در آمد

به گزارش ابزار ایرانی، پالیسید یکی از جدیدترین محصولات هیوندای در آمریکای شمالی هم از نظر فروش و هم از نظر تازگی در بازار است.

فیس لیفت هیوندای پالیسید 2023 به نمایش در آمد

ابزار ایرانی - هیوندای پالیسید در روسیه و اروپا به فروش می رود؛ این خودرو خانوادگی سه ردیفه بزرگتر از سانتافه بوده و قرار است اواخر امسال به فروش برسد.

از واضح ترین تغییرات این خودرو، چرخ های 20 اینچی است که نسبت به قبل بزرگتر شده است؛ نمای ظاهری کاملاً براق به نظر می رسد و بیشتر نشان می دهد طراحان هیوندای در حال تغییر چراغ های جلو به سمت جلوپنجره هستند.

تغییرات در نمای عقبی نیز نمایان شده است که اکنون چراغ ها روی درب عقب نصب شده است؛ در حال حاضر اطلاعات زیادی از این خودرو منتشر نشده است اما می توان از روی عکس های منتشر شده متوجه شد که درپوش های آینه های جانبی با چراغ های راهنمایی تغییر کرده است.

کابین تقریباً یکسان با نسل قبلی به نظر می رسد، اگرچه احتمالا هیوندای جدا از به روز رسانی سیستم اطلاعات سرگرمی تغییراتی را در تریم نو ایجاد خواهد کرد، همچنین ممکن است فناوری ایمنی بیشتری در این خودرو وجود داشته باشد و احتمالا دارای یک پیشرانه هیبریدی و/یا پلاگین هیبریدی باشد.

ابزار ایرانی اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "فیس لیفت هیوندای پالیسید 2023 به نمایش در آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیس لیفت هیوندای پالیسید 2023 به نمایش در آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید