فکری: ملاقات فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است، برنده این بازی من هستم

به گزارش ابزار ایرانی، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران از بازی فردای تیمش مقابل استقلال به عنوان یک بازی خانوادگی یاد کرد.

فکری: ملاقات فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است، برنده این بازی من هستم

به گزارش خبرنگار ورزشی ابزار ایرانی، محمود فکری در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال، گفت: برای این ملاقات جای بزرگانی چون منصور پورحیدری، ناصر حجازی، غلامحسین مظلومی و دیگر بزرگان خالی است. این بزرگان پس از سال ها حرص و جوش خوردن می توانستند آن بالا بازی را راحت ببینند.

وی اضافه کرد: باید از بازیکنانم تشکر کنم که در این چهار ملاقاتی که انجام دادیم امتیازات خوبی کسب کردیم. از روزی که آمدیم دنبال حفظ تیم در جدول بودیم، اما خدا را شکر در چهار بازی هشت امتیاز گرفته ایم و به صندلی نساجی در جدول سر و شکل دادیم. امیدواریم در آینده امتیازات بیشتری بگیریم تا تیم مسئله ای برای ماندن در لیگ برتر نداشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به ملاقات فردای تیمش با استقلال گفت: بازی فردای ما با استقلال یک بازی خانوادگی است. شاید برای شخص من هر نتیجه ای رقم بخورد، راضی باشم. امیدوارم به دور از مسائل حاشیه ای مشکل خاصی پیش نیاید و بازی خوبی از هر دو تیم ارائه گردد. نتیجه بازی برای شخص خودم چه برد و چه باخت هر چیزی باشد، برنده اش من هستم! امیدوارم در بحث مسائل اخلاقی اتفاق خاصی نیفتد تا هم خانواده نساجی و هم استقلال راضی باشند.

فکری درباره اینکه چند ملاقات تیمش در بیرون از خانه برگزار شده است، خاطر نشان کرد: سه بازی خارج از خانه بوده و یک ملاقات در قائمشهر برگزار نموده ایم. با توجه به اینکه بازی ها تماشاگر ندارد، تقریباً همه بازی ها گویا در زمین خودی برگزار می گردد. زمین حریف و خودی ندارد، چون خیلی از فضای بازی را تماشاگران تغییر می دهند. ما تمام کوشش مان را می کنیم چه در بازی هایی که میزبان هستیم و چه میهمان، امتیازات لازم را بگیریم تا نساجی با خیال راحت در لیگ برتر بماند.

وی درباره محروم و مصدومان تیمش توضیح داد: خوشبختانه محروم نداریم، اما چند بازیکن مان مصدوم هستند. الحمدالله بازیکنانی داریم که توانمند هستند و انگیزه بسیار زیادی دارند و خیلی به تیم یاری نموده اند. امیدوارم بازیکنانم فردا در شرایط خوب خودشان باشند.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران در خصوص اینکه بیشتر پیشکسوتان استقلال در لیگ برتر مربیگری می نمایند، گفت: جای راضیی دارد از اینکه از باشگاه استقلال بازیکنانش به عرصه مربیگری آمده اند. این نشان می دهد باشگاه استقلال فضایی به وجود می آورد که بازیکنانش در آینده مربی شوند. با توجه به اینکه فرصت نمی کنیم دوستان مان را ببینیم، در این بازی ها فرصت می گردد تا ملاقاتها تازه گردد. امیدوارم دوستانی را که می بینیم و آنهایی را که نمی بینیم، در صحت و سلامت کامل باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فکری: ملاقات فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است، برنده این بازی من هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: ملاقات فردای ما مقابل استقلال یک بازی خانوادگی است، برنده این بازی من هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید