شما نظر دهید، ارزیابی شما از ادعای یاری های بشردوستانه آمریکا به ایران چیست؟

به گزارش ابزار ایرانی، این روزها مقامات آمریکایی می گویند که قصد یاری به ایران را دارند اما مقامات ایرانی قبول نمی نمایند.

شما نظر دهید، ارزیابی شما از ادعای یاری های بشردوستانه آمریکا به ایران چیست؟

به گزارش خبرگزاری ابزار ایرانی، ترامپ به همراه بریان هوک و پمپئو از شروع شدت دریافت ویروس کرونا در ایران ادعا می نمایند که قصد یاری های بشردوستانه اعم از دارویی و پزشکی به ایران را دارند و این در حالی است که تمامی کانال های تجاری به ایران بسته شده است.

وب سایت ایترسپت در گزارشی افشا نموده است که قصد آمریکا تنها یک بزک بشردوستانه است و می نویسد: گروه اتحاد علیه ایران هسته ای می گوید این گروه بدون کوشش برای تنبیه مردم ایران می خواهد رژیم تهران را متقاعد کند که از کوشش ها برای دستیابی به تسلیحات هسته ای دست بردارد (در حالی که جامعه اطلاعاتی آمریکا باور ندارد که ایران به دنبال ساخت تسلیحات هسته ای باشد). با این حال، کوشش های این گروه فراتر از تحریم ها رفته و به اعمال فشار علیه شرکت هایی رسیده است که با ایران تجارت قانونی دارند و این تجارت اغلب تحت معافیت های بشردوستانه وزارت خزانه داری آمریکا انجام می گردد و شامل تجارت تدارکات پزشکی است که به ایران در مقابله با بحران هایی مانند شیوع ویروس کرونا یاری خواهد نمود.

در ادامه این گزارش آمده است: اتحاد علیه ایران هسته ای یک رجیستری کسب و کار ایران راه اندازی نموده است که یک پایگاه داده های آنلاین از شرکت هایی ارائه می دهد که به باور این گروه با ایران تجارت دارند- یک راهبرد نام ببر- رسوا کن برای افزایش انزوای مالی ایران. این کارزار فشار، شرکت های پزشکی متعددی را هدف قرار داده که برای تجارت با ایران، مجوز وزارت خزانه داری آمریکا را دارند. دقیقا 9 شرکت داروسازی، بیوتکنولوژی و کالاهای پزشکی که همگی مجوز ویژه دارند در فهرست رجیستری تجاری این گروه قرار دارند.

شما کاربران گرامی می توانید نظرات خود را در قالب کامنت انتهای همین خبر برای ما ارسال کنید، طبق مرامنامه ابزار ایرانی کامنت های حاوی توهین و ناسزا منتشر نخواهد شد.

310 310

منبع: خبرآنلاین

به "شما نظر دهید، ارزیابی شما از ادعای یاری های بشردوستانه آمریکا به ایران چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شما نظر دهید، ارزیابی شما از ادعای یاری های بشردوستانه آمریکا به ایران چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید