خبر خوش برای ساکنان پرند، بهره برداری از مترو در دهه فجر سال جاری

به گزارش ابزار ایرانی، سرپرست شرکت عمران شهر های تازه گفت: متروی شهر تازه پرند دهه فجر به بهره برداری می رسد.

خبر خوش برای ساکنان پرند، بهره برداری از مترو در دهه فجر سال جاری

به گزارش گروه اقتصادی ابزار ایرانی به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علیرضا جعفری در بازدید از شهر تازه پرند و فرایند تکمیل زیرساخت های آن خاطرنشان کرد: یک سری کمبود ها و کسری ها در شهر تازه پرند وجود دارد که شامل واحد های مسکونی مهر به جای مانده و بعلاوه اجرا و تکمیل واحد های طرح نهضت ملی مسکن است که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که اجرا شده در مشارکت با سازندگان بخش خصوصی و بعلاوه شهفرایندان، ظرفیت های منطقه پرند مورد استفاده قرار بگیرد و به سمت مطلوب پیش برود.

سرپرست شرکت عمران شهر های تازه توضیح داد: در مجموعه دولت این اراده وجود دارد تا تعهدات پیشین مسکن مهر انجام گردد، بعلاوه با احیای فرصت های کنونی شهر تازه پرند برای ارتقای سطح کیفیت و بهبود زندگی شهفرایندان گام مؤثری برداشته گردد.

معاون وزیر راه و شهرسازی درباره این مطلب که شرکت عمران با فروش اراضی باید تأمین اقتصادی تکمیل زیرساخت های شهر را انجام بدهد، گفت: بازدید با هدف پاسخ به دستور وزیر راه و شهرسازی و ارائه برنامه برای برطرف مسائل و کمبود های شهر های تازه انجام شد.

وی گفت: با هماهنگی که در دولت انجام شد درصدد هستیم تا منابع مورد احتیاج برای برطرف کمبود ها و مسائل مردم را تأمین کنیم.

جعفری با تاکید بر اینکه شهر تازه پرند ظرفیت های فراوانی برای برطرف کمبود ها دارد، خاطرنشان کرد: شرکت عمران شهر های تازه متولی مدیریت زمین در منطقه پرند است و با توجه به اینکه سرمایه اراضی در شهر پرند وجود دارد با ایجاد ارزش افزوده در اراضی می توان منابع مورد احتیاج برای تکمیل پروژه ها را تأمین کرد.

وی شرح داد: به عنوان نمونه یکی از پروژه هایی که در پرند احتیاجمند تخصیص اعتبار است متروی پرند بوده که با همکاری و هماهنگی با استانداری تهران و معاونت عمرانی استانداری ظرفیت مورد احتیاج برای تکمیل متروی پرند تأمین شده است.

سرپرست شرکت عمران شهر های تازه ابراز امیدواری کرد با پیگیری هایی که در مورد تکمیل متروی پرند انجام می گردد، هرچه سریع تر با استفاده از ظرفیت ها و امکاناتی که در خود شهر وجود دارد و با جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تأمین منابع مورد احتیاج برای تکمیل پروژه های به جای مانده و پروژه های مترو و سایر پروژه های زیربنایی همانند تصفیه خانه ها، مراکز درمانی، بهداشتی و مذهبی در امسال سرعت یابد.

جعفری گفت: منابع اقتصادی تکمیل پروژه متروی پرند در همکاری و حمایت استانداری تأمین می گردد. بعلاوه در مورد موضوعات فنی و اجرایی پروژه متروی پرند جلسه ای در هفته گذشته با مجموعه پیمانکاران برگزار گردید که با توجه به برنامه ریزی های اجرا شده مردم بتوانند در دهه فجر امسال از این خط استفاده نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خبر خوش برای ساکنان پرند، بهره برداری از مترو در دهه فجر سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای ساکنان پرند، بهره برداری از مترو در دهه فجر سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید