اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف راه اندازی شده است

به گزارش ابزار ایرانی، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای واصله، اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف راه اندازی شده است.

اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف راه اندازی شده است

رضا حسن پور، سرپرست معاونت گردشگری گیلان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته در تهران با حضور غرفه گیلان اظهار کرد: رویکرد اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان در نمایشگاه امسال گردشگری خوراک بود.

وی از معرفی 80 نوع غذای محلی و بیش از 200 نوع پیش غذا و دسر و شیرینی محلی استان گیلان در این نمایشگاه خبر داد و اضافه کرد: معرفی نماد شهرها و روستاهای ثبت دنیای شده گیلان نیز در دستور کار قرار گرفت که با استقبال چشمگیر مردم روبرو شد.

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی همچنین از رونمایی از اپلیکیشن گیلان گردی خبر داد و عنوان نمود: ساماندهی سفر از طریق پراکنش گردشگران در منطقه ها مختلف گردشگری و جلوگیری از تجمع گردشگران در یک منطقه خاص بویژه در سفرهای اسفند و فروردین در دستور کار است.

حسن پور با تاکید بر لزوم معرفی جاذبه های گردشگری استان گیلان به بهترین نحو و انجام خدمات رسانی به مسافران و گردشگران داخلی و خارجی اضافه کرد: اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با همکاری یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان به منظور تهیه یک اپلیکیشن با قابلیت ارائه خدمات به مسافران و گردشگران اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف راه اندازی شده، گفت: این اپلیکیشن قابلیت ارائه اطلاعات در 57 زبان زنده دنیا را داشته که هم اکنون 15 زبان آن از جمله انگلیسی، ترکی، عربی و...فعال است.

سرپرست معاونت گردشگری گیلان مرحله اول فعالیت این اپلیکیشن را در بخش جاذبه های طبیعی شاخص استان دانست و یادآور شد: در آینده جاذبه های تاریخی استان که قابلیت ارائه به گردشگران را دارند نیز معرفی خواهند شد.

منبع: همگردی

به "اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف راه اندازی شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپلیکیشن گیلان گردی با 15 زبان مختلف راه اندازی شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید