اندروید 12 برخی از گوشی های شیائومی از کار می افتد

به گزارش ابزار ایرانی، تهران (پانا) - نصب به روزرسانی تازه اندروید 12 چند گوشی هوشمند شیائومی را از کار انداخت.

اندروید 12 برخی از گوشی های شیائومی از کار می افتد

به گزارش زومیت، شیائومی یکی از اولین فراورینمایندگانی بود که پوسته اختصاصی خود برپایه اندروید 12 را آزمایش کرد. این شرکت نسخه بتای MIUI را برای پرچم داران خود، یعنی می 11 و می 11 پرو و می 11i منتشر نموده است. کسانی که تصمیم گرفتند نسخه بتا را نصب و آن را امتحان نمایند، به سرعت از نموده خود پشیمان شدند.

پس از نصب به روزرسانی هایی با شماره نامبلی V12.5.1.0.SKBMIXM و V12.5.1.0.SKKMIXM و V12.5.1.0.SKAMIXM در گوشی های هوشمند می 11 و می 11i و می 11 اولترا، این دستگاه ها به آجر تبدیل می شوند؛ البته می توانید با تماس با مرکز خدمات زندگی این گوشی ها را به آن ها بازگردانید.

توضیحات این دستگاه ها نشان می دهد که خود شرکت ها به کاربران هنگام نصب نسخه های بتا هشدار می دهند؛ زیرا می دانند این ها مملو از باگ و خطا هستند و می توانند برای دستگاه مشکل ساز شوند. کاربران همواره باید به خاطر داشته باشند که هرگونه اقدام در این زمینه را با مسئولیت و ریسک خود انجام می دهند. درحال حاضر، نمی دانیم آیا این مشکل برای بیشتر تلفن های هوشمند شرکت نماینده در برنامه آزمایشی Mi Pilot وجود دارد یا استثنا هستند و دیگران به مشکل برنخورده اند.

به روزرسانی اندروید 12

به نظر می رسد پس از دو سال توقف، گوگل تصمیم گرفته است سنت نام گذاری نسخه های نو اندروید با نام دسرها را بازگرداند. دیو برک، معاون توسعه اندروید گوگل، در توییتر تأیید کرد که نوترین نسخه اندروید Snow Cone نامیده می گردد؛ یعنی برف و شیره ای که در قیف های کاغذی فروخته می گردد.

توجه به این نکته هم لازم است که این اطلاعات رسمی را یکی از مدیران اندروید منتشر نموده و کاملا استنادکردنی است. اندروید 1.5 اولین نسخه ای بود که برای نام گذاری آن در سال 2009 از نام شیرینی استفاده و به آن Cupcake گفته شد. دو نسخه ابتدایی اندروید، یعنی 1.0 و 1.1 نام نداشتند.

سپس در سال 2019، گوگل با انتشار اندروید 10 نام دسرها را برای سیستم عامل های خود کنار گذاشت؛ زیرا همه شیرینی ها در منطقه ها مختلف دنیا به یک میزان محبوب نیستند و این مسئله منطق نام گذاری را برای بسیاری از کاربران گیج نماینده می کرد. بااین حال، گوگل اکنون این سنت سرگرم نماینده را از سر می گیرد.

باید به این موضوع توجه کرد که اندروید 12 این هفته دردسترس نهاده شد. در ماه های آینده، این سیستم عامل برای بیشتر تلفن های هوشمند سازگار فراوری شرکت های مشهور دردسترس خواهد بود. به گفته گوگل، گوشی های سامسونگ، وان پلاس، اوپو، ریلمی، ویوو و شیائومی و تکنو اواخر سال جاری اندروید 12 را دریافت خواهند کرد.

اندروید 12 پیشرفت های زیاد و یک تغییر اساسی در طراحی سیستم عامل به همراه دارد. گوگل رابط کاربری نو Material You را با تم مبتنی بر تصویر زمینه و بسیاری از عناصر طراحی نو معرفی می نماید. بعلاوه، اهالی مانتین ویو ویجت ها را تغییر می دهند و سایر جنبه های سیستم عامل را بهبود می بخشند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اندروید 12 برخی از گوشی های شیائومی از کار می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندروید 12 برخی از گوشی های شیائومی از کار می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید