افزایش 59 درصدی تولیدات ایران خودرو

به گزارش ابزار ایرانی، مدیرعامل ایران خودرو گفت: تولید محصولات ایران خودرو از ابتدای سال تا آذر ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل 59 درصد رشد داشته است.

افزایش 59 درصدی تولیدات ایران خودرو

امروز برنامه همکاری بیمه ایران و شرکت ایساکو به منظور بهره برداری و پیاده سازی پلتفرم جامع مکان محور در حوزه ارائه خدمات رسانی سیار به مشتریان و زیان دیدگان حوادث رانندگی در سراسر کشور برگزار گشت.

فرشاد مقیمی مدیرعامل ایران خودرو در این مراسم اظهار کرد: در بحث تولید خودرو از ابتدای سال تا آذرماه نسبت به دوره مشابه سال گذشته شاهد رشد 59 درصدی بودیم. همچنین از ابتدای آذر ماه تا کنون 30 درصد تولید روزانه خودرو های ایران خودرو رشد کرده است.

وی ادامه داد: موضوعی که قابل توجه مردم است، تعهدات معوق است که سال گذشته حدود 200 هزار دستگاه معوق با اقدامات اجرا شده کاهش پیدا کرده و این تعهدات معوق به 18 هزار دستگاه رسید.

این مقام مسئول گفت: برای رساندن خودرو به مردم چند راه وجود دارد به طوری که حدود 200 دستگاه از طریق جاده و 400 دستگاه از طریق ریل می تواند به دست افراد برسد. افرادی که قصد دریافت خودروی خود درب کارخانه دارند، می توانند با مراجعه به کارخانه هر روز از هفته (حتی روز های تعطیل) خودروی خود را تحویل بگیرند.

مقیمی در خاتمه اظهار کرد: یکی از وجوه مشترک بین بیمه ایران و ایران خودرو این است که مشتریان هر دو مردم هستند. مشتری می تواند خودش انتخاب کند که خواستار خدمات در چه حوزه ای است و خودش تصمیم بگیرد که خودرو به چه محلی اعزام شود.

منبع: فرارو

به "افزایش 59 درصدی تولیدات ایران خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 59 درصدی تولیدات ایران خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید