اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز وسایل هوشمند خوزستان

به گزارش ابزار ایرانی، تهران (پانا) - معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سفر به شهرستان بهبهان با حضور در جمع معلمان مدارس استثنایی این شهرستان که با حضور مجازی معلمان آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار گردید از هوشمندسازی کلیه کلاس های درس مدارس استثنایی شهرستان بهبهان اطلاع داد.

اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز وسایل هوشمند خوزستان

سید جواد حسینی در این نشست با بیان اینکه آموزه های سند تحول بنیادین تاسیسی، تکمیلی، استمراری و توقیفی هستند گفت: سال گذشته سه بسته تحولی مدرسه انطباقی، مداخلات بهنگام طلایی و توسعه مشارکت ها و در امسال نیز دو بسته آموزش، پرورش، توان بخشی و تربیت بدنی خانواده محور و غربالگری نوآموزان در معرض مسائل یادگیری در آموزش و پرورش استثنایی تدوین و اجرایی شده است که 95 درصد برنامه ها و فعالیت های این بسته ها تاسیسی و نوآورانه است.

معاون وزیر با بیان اینکه مدیران مدارس راهبران آموزشی هستند، گفت: مدیر مدرسه و راهبر آموزشی بر اساس آموزه های سند تحول بنیادین باید مدرسه را به کانون تربیتی محله تبدیل کند.

معاون وزیر با اشاره به پژوهش های بین المللی در حوزه آموزش و پرورش گفت: بر اساس نتایج این پژوهش ها عامل اصلی کیفیت در نظام تعلیم و تربیت معلمین با کیفیت هستند.

وی اضافه نمود: نهاد اصلی توسعه، آموزش و پرورش، سازمان توسعه، مدرسه، واحد توسعه کلاس درس و کارگزار توسعه معلمان ارزشمند و فکور هستند.

حسینی توضیح داد: ارتقا کیفیت، بسط عدالت، تعمیق هویت و توسعه مشارکت از اهداف بلند نظام تعلیم و تربیت هستند.

جانشین وزیر در طرح راهنمایی با بیان اینکه استان خوزستان رتبه اول کشور در تامین تجهیزات هوشمند آموزشی برای دانش آموزان کم برخوردار را کسب نموده است گفت: در امسال به وسیله اعتبارات کشوری بیش از 13 میلیارد تومان برای تامین تبلت و گوشی هوشمند دانش آموزان محروم استان خوزستان اختصاص خواهد یافت.

وی با بیان اینکه سه میلیارد تومان برای خرید تجهیزات توان بخشی دانش آموزان استثنایی استان خوزستان در امسال اختصاص یافته است گفت: به وسیله مشارکت سازمان آموزش و پرورش استثنایی و اداره کل آموزش و پرورش استان خوزستان کلیه کلاس های درس مدارس استثنایی شهرستان بهبهان در امسال هوشمند سازی خواهند شد.

وی اضافه نمود: در صورت تامین زمین یک مدرسه استثنایی نیز در شهرستان بهبهان با مشارکت خیرین ساخته خواهد شد و مجوز راه اندازی یک مرکز مشاوره و خانواده پیوند دانش آموزان استثنایی به شهرستان بهبهان داده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز وسایل هوشمند خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بیش از 13 میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز وسایل هوشمند خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید