شروع اردوی تیم کشتی صنایع از فردا در تهران

به گزارش ابزار ایرانی، تیم صنایع مازندران برای حضور در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کشتی آزاد از فردا در تهران تمریناتش را شروع خواهد نمود.

شروع اردوی تیم کشتی صنایع از فردا در تهران

به گزارش خبرنگار ورزشی ابزار ایرانی، مرحله پایانی لیگ برتر آزاد روز 18 آذر ماه در سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار می گردد. 4 تیم صنایع مازندران، سهند ارس، فولادین ذوب آمل و دانشگاه آزاد اسلامی مجوز حضور در این مرحله را دریافت نموده و این روزها در پی برپایی اردوی آماده سازی و تقویت تیم خود با جذب کشتی گیر خارجی و ملی پوش هستند.

تیم صنایع که در نیمه نهایی باید به مصاف تیم دانشگاه آزاد برود، دور تازه تمریناتش را از فردا (یکشنبه) در تهران شروع خواهند کرد.

این تیم که رحمان عموزاد و کامران قاسم پور دو ملی پوش اوزان 61 و 92 کیلوگرم دنیای را در مرحله مقدماتی در کنار خود داشت، مجتبی گلیج دارنده مدال برنز دنیا را نیز در وزن 97 کیلو جذب نموده است. این در حالی است که در مورد استفاده این تیم از قاسم پور به علت آسیب دیدگی، ابهاماتی وجود دارد.

صنایع که در دور برگشت ماگومد رسول گازیماگومدوف قهرمان روس را در اختیار گرفت و از این کشتی گیر در وزن 70 کیلوگرم استفاده نموده، علاوه بر این کشتی گیر، عباس گادجی ماگومدوف قهرمان وزن 61 کیلوگرم دنیا در سال 2021 را نیز به خدمت گرفته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شروع اردوی تیم کشتی صنایع از فردا در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع اردوی تیم کشتی صنایع از فردا در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید