معرفی 115 جاذبه گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی

به گزارش ابزار ایرانی، معاون گردشگری خراسان شمالی گفت: در یک ماه اخیر و به دلیل شرایط به وجود آمده از شیوع ویروس کرونا و لغو سفرها، بستر معرفی و تبلیغ بیش از 115 جاذبه گردشگری استان در فضای مجازی فراهم شد.

معرفی 115 جاذبه گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی

به گزارش ابزار ایرانی به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی، علی کاظمی روز یکشنبه 24 فروردین ماه 99 اظهار کرد: با معرفی جاذبه های گردشگری طبیعی و تاریخی استان در فضای مجازی، امیدواریم در دوران پسا کرونا بتوانیم میزبان گردشگران باشیم.

او اضافه نمود: خراسان شمالی با بیش از 115 جاذبه گردشگری، 24 منطقه نمونه ملی و استانی و هشت روستای هدف گردشگری، مقصدی بکر برای طبیعت دوستان و علاقه مندان به فرهنگ و آیین های اقوام مختلف است.

معاون گردشگری خراسان شمالی مطرح کرد: صفحه اینستاگرام به آدرس www.instagram.com/nkh-cthh ازجمله بسترهایی است که در فضای مجازی باهدف معرفی جاذبه های گردشگری استان فراهم شده است و روزانه بیش از هزار بازدیدنماینده دارد.

او گفت: این محتواها با هشتگ #سفر-مجازی در دسترس است و علاقه مندان می توانند تا ریشه کن شدن بیماری کرونا با سفر مجازی به دیدن زیبایی های استان بروند.

کاظمی اعلام نمود: کوشش می کنیم مناطق و جاذبه های گردشگری استان را در قالب فیلم، تصویر و نوشتار در فضای مجازی به نمایش بگذاریم و هم وطنان آشنا شوند و برای برنامه ریزی سفر خود بعد از مهار کرونا این استان را به عنوان مقصد انتخاب نمایند.

او بابیان اینکه مشاغل مرتبط با گردشگری با شیوع ویروس کرونا با آسیب جدی روبرو شدند، اظهار کرد: تخصیص اعتباراتی برای جبران خسارت زیرساخت های گردشگری کشور از سوی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در حال پیگیری است.

منبع: میراث آریا

به "معرفی 115 جاذبه گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 115 جاذبه گردشگری خراسان شمالی در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید