مسئولان تنیس آمریکا: استقبال از یو اس اوپن فراتر از حد انتظار بوده است

به گزارش ابزار ایرانی، مسئولان برگزاری مسابقات تنیس آزاد آمریکا (یو اس اوپن) مشارکت در این رقابت ها را فراتر از حد انتظار خود توصیف کردند.

مسئولان تنیس آمریکا: استقبال از یو اس اوپن فراتر از حد انتظار بوده است

به گزارش ، برگزارنمایندگان مسابقات تنیس یو اس اوپن ادعا می نمایند که با وجود غیبت بعضی از چهره های برجسته دنیا در این دوره از مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا، استقبال از مسابقات فراتر از حد انتظار آن ها بوده است.

مایک دوز رئیس اجرایی اتحادیه تنیس ایالات متحده آمریکا گفت، تعداد شرکت نمایندگان در مسابقات نیویورک سیتی که روز 31 آگوست برگزار خواهد شد فراتر از انتظار آن ها بوده است.

دوز گفت: با توجه به شرایط زمانی و اوضاع متفاوت دنیا من نمی توانم راضی نباشم. آمار شرکت نمایندگان فراتر از پیش بینی ما است. بینندگان شاهد مسابقات تنیس باورنکردنی در سطح دنیای خواهند بود.

تعدادی از تنیسور های برجسته دنیا از جمله رافائل نادال مدافع عنوان قهرمانی و بیانکا آندرسکو از جمله بازیکنانی هستند که به خاطر نگرانی بابت ویروس کرونا از حضور در این مسابقات انصراف داده اند.

سیمونا هالپ قهرمان مسابقات ویمبلدون و نفر دوم تنیس زنان دنیا جدیدترین بازیکنی بود که اوایل این هفته از حضور در مسابقات انصراف داد.

این بدان معناست که از 10 تنیسور برتر زنان دنیا 6 نفر در این دوره از مسابقات غایب خواهند بود.

سرنا ویلیامز قهرمان 23 گرند اسلم دنیا تنها بازیکن حاضر در مرحله نیمه نهایی مسابقات سال گذشته است که در این دوره نیز شرکت دارد.

بلیندا بنچیچ از سوئیس و الینا اسویتولینای اوکراینی هم از مسابقات کنار کشیدند در حالی که استن واورینکا از سوئیس و نیکولاس کریاس از استرالیا از جمله تنیسور های برجسته مردی هستند که در این دوره از مسابقات حضور نخواهند داشت.

مسابقات اوپن آمریکا که به طور سنتی آخرین گرند اسلم سال محسوب می گردد، سال جاری بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد و تدابیر بهداشتی و امنیتی شدیدی که بعضی از آن ها از سوی جوکوویچ مورد انتقاد نهاده شد لحاظ خواهد شد.

شرکت نمایندگان در مسابقات باید قبل از حضور در محل مسابقه در تست های اجباری شرکت نمایند.

مدیر مسابقات نیز گفت 90 درصد از بازیکنان وارد نیویورک سیتی شده اند و بیشتر آن ها در 2 هتل اسکان خواهند یافت.

آمریکا بدترین آسیب را از ویروس کرونا دیده است، 5/5 میلیون نفر به این ویروس آلوده شده اند که 173 هزار نفر از آن ها جان باخته اند، اما ویروس در نیویورک سیتی تحت کنترل است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مسئولان تنیس آمریکا: استقبال از یو اس اوپن فراتر از حد انتظار بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان تنیس آمریکا: استقبال از یو اس اوپن فراتر از حد انتظار بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید