رژیم غذایی مرموز جورجینا رودریگس

به گزارش ابزار ایرانی، جورجینا رودریگس شریک زندگی اش کریستیانو رونالدو را در ماجراجویی اش در عربستان سعودی همراهی می نماید. او همه کار هایی را که در عربستان انجام می دهد، چه در اوقات فراغت و چه کار های حرفه ای، در اینستاگرام با دنبال کننده هایش به اشتراک می گذارد. اما رژیم غذایی او همچنان بحث برانگیز است و تردید های زیادی در خصوص صداقت این مدل و اینفلوئنسر در خصوص غذا هایی که مصرف می نماید وجود دارد.

رژیم غذایی مرموز جورجینا رودریگس

شریک زندگی کریستیانو رونالدو در مستند پیروز خود در نتفلیکس به نام من جورجینا هستم اعتراف کرد که معتاد به ایبریا بوده است، به این معنی که او نمی تواند بدون خوردن ساندویچ چوریزو و سایر سوسیس ها زندگی کند. بنابراین، محصولات ایبری، از نژاد خوک ایبری، که در عادات غذایی اسپانیایی و پرتغالی بسیار مورد توجه است، عاملی اساسی در رژیم غذایی او است. با این حال، او در مصاحبه با مجله سلامت زنان کاملاً خود را از آنچه در این مستند گفته بود جدا کرد.

جورجینا در این مصاحبه گفت: صبح ها یک املت فرانسوی با آب پرتقال و یک قهوه با شیر می خورم. وسط صبح یا بعد از تمرین یک موز می خورم. برای ناهار پوره با گوشت یا سبزیجات کبابی می خورم. برای میان وعده ها، گاهی اوقات کنسرو صدف با لیمو می خورم؛ و شام هم مانند ناهار.

جورجینا در مستند خود می گوید که من بدون ترس و با لذت غذا می خورم، به ویژه زمانی که با دوستانش برای ناهار یا شام دیدار می نماید. این تناقض ها باعث شده که مردم اینطور تصور نمایند که او در خصوص رژیم غذایی خود حقیقت را نمی گوید.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو

به "رژیم غذایی مرموز جورجینا رودریگس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رژیم غذایی مرموز جورجینا رودریگس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید