شروع پخش فصل جدید کتاب خوب از شبکه چهار

به گزارش ابزار ایرانی، تهران (پانا) - ایرج نوذری هر روز یک کتاب خوب را معرفی می نماید.

شروع پخش فصل جدید کتاب خوب از شبکه چهار

فصل دوم برنامه کتاب خوب اردیبهشت 1400 با اجرای ایرج نوذری و تهیه نمایندگی و کارگردانی مصطفی هیودی در 26 قسمت 50 دقیقه ای از شنبه26 ام از شبکه چهار سیما پخش می گردد.

به گزارش روابط عمومی شبکه چهار سیما، این شبکه با پخش فصل دوم کتاب خوب از شنبه تا چهارشنبه، هر روز یک کتاب را معرفی می نماید. در هر برنامه با اجرای ایرج نوذری و با حضور یک چهره فرهنگی در 26 قسمت 50 دقیقه ای از 26 اردیبهشت ماه هرشب ساعت 21 روی آنتن می رود.

کتاب خوب در هر قسمت میزبان یک مهمان عزیز خواهد بود و در خصوص یک مسئله اجتماعی با او گفت وگو می گردد و در 26 شب، 26 مهمان فرهنگی در کنار مجری برنامه کتاب خوب آن قسمت را معرفی می نمایند.

این کتاب های خوب قرار است یاری نمایند تا در مسائل اجتماعی که هر قسمت مطرح می گردد، وسعت دید بیشتری به مخاطب بدهد، ضمن اینکه یادآوری می نماید که هر کتابی خوب نیست!

ایرج نوذری مجری کتاب خوب در 26 قسمت و در گفت وگو با مهمانانی چون بهروز رضوی، مسعود ده نمکی، خسرو معتضد و جهانگیر الماسی؛ اجرای برنامه را بر عهده دارد.

مصطفی هیودی تهیه نماینده و کارگردان کتاب خوب را بر عهده دارد و برنامه با اجرای ایرج نوذری و سردبیری سیدمیلاد نظامی کاری از گروه اجتماعی شبکه چهار سیما، هر شب ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می گردد و بازپخش آن 3 بامداد و 14 می باشد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "شروع پخش فصل جدید کتاب خوب از شبکه چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع پخش فصل جدید کتاب خوب از شبکه چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید