والیبال

تمجید سرمربی تیم میلانو ایتالیا از عبادی پور

باشگاه والیبال میلانو ایتالیا به طور رسمی بیان نمود که میلاد عبادی پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران را به خدمت گرفته است. این تیم که در فصل گذشته در جایگاه پنجم رده بندی لیگ والیبال ایتالیا قرار گرفت امسال در نظر دارد که با بازیکنان نو رتبه خود را ارتقا...

1 مرداد 1401

لیگ برتر والیبال، شکست صدرنشین در یزد، پیکان و هراز پیروز شدند

تیم های مقاومت یزد، هراز آمل و پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر والیبال مقابل حریفان به پیروزی رسیدند.

11 خرداد 1401

لیگ برتر والیبال زنان، جدال خودروسازان را سایپا برد، شکست سنگین ریف در اصفهان

تیم های سایپا تهران، ذوب آهن اصفهان، باریج اسانس کاشان، مس رفسنجان و مهرسان در هفته هشتم لیگ برتر زنان پیروز به شکست حریفان خود شدند.

30 فروردین 1401

با سرویس های خوب، نظم تیمی حریف را بهم زدیم

خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم والیبال فولادمبارکه سپاهان معتقد است؛ تیم راه یاب ملل مریوان با نظم و جنگندگی که داشت در طول بازی آنها را آزار داده، اما تجربه تیم سپاهان برای پیروزی در این میدان به آنها یاری کرد.

8 آبان 1400

عبادی پور: در پی رقم زدن برترین اتفاقات هستیم

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از ملاقات مقابل هنگ کنگ گفت: در پی رقم زدن برترین اتفاقات برای تیم ملی ایران هستیم.

23 شهریور 1400

تیم ملی والیبال ایران در پی سهمیه جهانی

مسابقات والیبال قهرمانی دنیا در سال 2022 به میزبانی روسیه برگزار می گردد؛ رقابت هایی که پس از بازی های المپیک، مهم ترین رویداد دنیا در ورزش والیبال محسوب می گردد. 24 تیم در این مسابقات شرکت می نمایند، اما در این دوره، شیوه انتخاب تیم ها با گذشته فرق نموده...

19 شهریور 1400

شکست نزدیک تیم ملی ایران برابر آلمان ، خودزنی در حساس ترین شرایط

تیم ملی والیبال ایران در آخرین بازی هفته سوم رقابت های لیگ ملت ها در شرایطی مقابل آلمان تن به شکست داد که ملی پوشان کشورمان در حساس ترین شرایط در زدن سرویس مرتکب اشتباهاتی شدند.

13 تیر 1400

والیبالیست های ابرکوهی با آخرین قوانین داوری آشنا شدند

خبرنگاران/یزد با توجه به محدودیت و ممنوعیت های پیش آمده به واسطه شیوع بیماری کرونا، تعداد 50 والیبالیست ابرکوهی در قالب یک کارگاه بازآموزی با آخرین قوانین و مقررات داوری والیبال جهان آشنا شدند.

19 فروردین 1400

خداپرست: از بازیکنان راضی ام، تیمم کم تجربه است

به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، امروز چهارشنبه تیم آذرباتری ارومیه با نتیجه 3 بر 2 مغلوب هورسان رامسر شد.

8 دی 1399

قانون یک شبه فدراسیون والیبال سطح کیفی لیگ را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از باشگاه سایپا، مریم هاشمی سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: سه هفته است که تمرینات را آغاز کردیم و مرحله نخست که آماده سازی تیمی است، روزهای پایانی خود را پشت سر می گذارد. اکنون تیم در مرحله تمرینی قدرت است و تلاش می کنیم...

14 آبان 1399