اندرویدی ها منتظر ویژگی جدید خواب زمستانی اندروید باشید

به گزارش ابزار ایرانی، تیم پروژه منبع باز اندروید در حال کار بر روی ویژگی ای به نام خواب زمستانی هستند که باعث کاهش فضای ذخیره حافظه برنامه هایی می گردد که از آنها استفاده نمی کنید. این ویژگی هنوز در مراحل اولیه توسعه است ، اما ممکن است در اندروید 12 گنجانده گردد.

اندرویدی ها منتظر ویژگی جدید خواب زمستانی اندروید باشید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، خبرها نشان می دهند که ویژگی آینده خواب زمستانی اندروید ، حجم برنامه هایی را که استفاده نمی کنید کاهش می دهد.

شاید برایتان سوال اشد خواب زمستانی چیست؟ پاسخ ساده است: اگر یک کاربر واحد از یک دستگاه چند کاربره بخواهد برنامه ای را به خواب زمستانی ببرد ، حافظه پنهان برنامه مرتبط با آن کاربر پاک می گردد و کمی فضای خالی ایجاد می گردد.

از آنجا که این برنامه هنوز اجرا نشده است ، معین نیست که سیستم عامل در این مورد چه کاری انجام خواهد داد. از نام این ویژگی به نظر می رسد که برنامه ها برای همواره حذف نصب نمی گردد ، اما ممکن است راهی برای فشرده سازی آن برای صرفه جویی در فضا (همراه با پاکسازی حافظه پنهان معمول) وجود داشته باشد. بعداً ، اگر کاربر بخواهد برنامه را از خواب زمستانی بیدار کند، مسئله ای نخواهد داشت.

منبع: انتخاب

به "اندرویدی ها منتظر ویژگی جدید خواب زمستانی اندروید باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندرویدی ها منتظر ویژگی جدید خواب زمستانی اندروید باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید